logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zrównoważona turystyka z Amadeus
06.06.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zrównoważona turystyka z Amadeus



Amadeus opublikował Globalny Raport 2013, który koncentruje się na pokazaniu dalszego wzrostu prowadzonego biznesu, długofalowej wizji innowacji oraz zaangażowania firmy na rzecz kształtowania przyszłości turystyki w zrównoważony sposób.

Zaangażowanie firmy w dziedzinie odpowiedzialności społecznej rozwija się na szczeblu lokalnym, gdzie w 2013 roku pracownicy przeznaczyli ponad 3500 godzin na działania w ramach wolontariatu. Firma zainicjowała również we współpracy z UNICEF projekt dotyczący wprowadzenia narzędzia do przekazywania mini-darowizn. Podróżni dokonujący rezerwacji przez internet mogą ofiarować niewielkie darowizny na rzecz potrzebujących dzieci znajdujących się pod opieką UNICEF podczas płatności za bilety lotnicze.

W zakresie ochrony środowiska wysiłki Amadeus skupiają się na optymalizacji działań oraz rozwoju rozwiązań dla klientów, które pozwalają redukować wpływ na środowisko naturalne. Firma kontynuuje współpracę w ramach wspólnych inicjatyw branżowych, takich jak partnerstwo z Organizacją Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego (ang. International Civil Aviation Organisation) w celu ujednolicenia obliczeń emisji dwutlenku węgla w lotnictwie.

Globalny Raport Amadeus spełnia wymogi Poziomu Aplikacji A+ (ang. Application Level A+), opracowanego przez Global Reporting Initiative (GRI) – organizację, która promuje raportowanie w zakresie zrównoważonego rozwoju w celu zwiększenia równowagi przedsiębiorstw.

Amadeus to dostawca rozwiązań technologicznych dla światowej branży turystycznej. Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi itd.), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (korporacje, jak i spółki zarządzające podróżami tzw. travel management companies).








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek