────── 31.03.2009
Zrobiło się strasznie
Pod koniec marca ruszyła kampania przypominająca o tym, że alkoholizm atakuje podstępem. Nie ważne co się pije, w jakich ilościach, ani w jakim towarzystwie – nigdy nie wiadomo, kiedy przekracza się granicę, za którą robi się 'strasznie’. Wspólna kampania dziennika Rzeczpospolita, w którym ukazują się reklamy, oraz Wspólnoty Anonimowych Alkoholików uzmysławia istnienie subtelnej, trudno dostrzegalnej granicy między jeszcze zabawą a już chorobą.
Kampanię realizuje agencja BBDO Warszawa, pod nadzorem Przemka Bogdanowicza. Autorem zdjęć jest Jacek Kołodziejski z domu produkcyjnego Shoot Me.
Nazwa kampanii:
Nagle zrobiło się strasznie?
Czas:
2009.3.26
Kraje:
Polska
Nadawca:
Wspólnota Anonimowych Alkoholików, dziennik Rzeczpospolita
Media:
Prasa
Wykonawca:
BBDO Warszawa
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Nie da się określić, kiedy zabawa staje się chorobą. Nie próbuj tego sprawdzić
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!