Zrobiło się strasznie
Pod koniec marca ruszyła kampania przypominająca o tym, że alkoholizm atakuje podstępem. Nie ważne co się pije, w jakich ilościach, ani w jakim towarzystwie – nigdy nie wiadomo, kiedy przekracza się granicę, za którą robi się 'strasznie’. Wspólna kampania dziennika Rzeczpospolita, w którym ukazują się reklamy, oraz Wspólnoty Anonimowych Alkoholików uzmysławia istnienie subtelnej, trudno dostrzegalnej granicy między jeszcze zabawą a już chorobą.
Kampanię realizuje agencja BBDO Warszawa, pod nadzorem Przemka Bogdanowicza. Autorem zdjęć jest Jacek Kołodziejski z domu produkcyjnego Shoot Me.
Nazwa kampanii:
Nagle zrobiło się strasznie?
Czas:
2009.3.26
Nadawca:
Wspólnota Anonimowych Alkoholików, dziennik Rzeczpospolita
Media:
Prasa
Wykonawca:
BBDO Warszawa
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Nie da się określić, kiedy zabawa staje się chorobą. Nie próbuj tego sprawdzić
zobacz także
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu