Kreacje / printy, Kampanie, Singapur, Edukacja, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 17.08.2023
Zręcznie zamiast niezręcznie
Jednym z bardziej dotkliwych problemów w kontaktach z osobami z niepełnosprawnościami jest lęk przed popełnieniem gafy. Bo co zrobić w sytuacji, gdy do niewidomego wypalimy niechcący: „Widzimy się niebawem”? Można chyba tylko się zapaść pod ziemię ze wstydu. Tymczasem osoby z niepełnosprawnościami często nie mają najmniejszej ochoty, by traktować je w specjalny sposób. I – tak, tak – lubią z siebie żartować.
Na zlecenie SG Enable, centralnej agencji ds. niepełnosprawności w Singapurze, powstała kampania społeczna łącząca walory edukacyjne z zachętą do „rozbrajania” tego typu niezręcznych sytuacji. Najlepiej z humorem i empatią. Choć film zrealizowano z myślą o azjatyckim odbiorcy, przesłanie jakie niesie, ma w pełni uniwersalny charakter:
Nazwa kampanii:
UnAwkward
Czas:
2023.8
Kraje:
Singapur
Nadawca:
SG Enable
Media:
integrated
Wykonawca:
TBWA\Singapore
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności