Kreacje / printy, Kampanie, Singapur, Edukacja, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 17.08.2023
Zręcznie zamiast niezręcznie
Jednym z bardziej dotkliwych problemów w kontaktach z osobami z niepełnosprawnościami jest lęk przed popełnieniem gafy. Bo co zrobić w sytuacji, gdy do niewidomego wypalimy niechcący: „Widzimy się niebawem”? Można chyba tylko się zapaść pod ziemię ze wstydu. Tymczasem osoby z niepełnosprawnościami często nie mają najmniejszej ochoty, by traktować je w specjalny sposób. I – tak, tak – lubią z siebie żartować.
Na zlecenie SG Enable, centralnej agencji ds. niepełnosprawności w Singapurze, powstała kampania społeczna łącząca walory edukacyjne z zachętą do „rozbrajania” tego typu niezręcznych sytuacji. Najlepiej z humorem i empatią. Choć film zrealizowano z myślą o azjatyckim odbiorcy, przesłanie jakie niesie, ma w pełni uniwersalny charakter:
Nazwa kampanii:
UnAwkward
Czas:
2023.8
Kraje:
Singapur
Nadawca:
SG Enable
Media:
integrated
Wykonawca:
TBWA\Singapore
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów