Związek Polskich Przetwórców Mleka przygotował kampanię edukacyjną „Jogurt pasuje od rana”, która ma na celu podnoszenie świadomości Polaków na temat niedoborów wapnia w diecie i tym samym zachęcenie do jedzenie przynajmniej jednego jogurtu dziennie.
Warto zauważyć, że we wszystkich grupach wiekowych Polaków oprócz niedoborów wapnia występują niedobory wit. D, niezbędnej do jego wchłaniania. Organizm otrzymuje, więc tego pierwiastka dużo mniej, niż potrzebuje do wszystkich niezbędnych procesów – mówi Karolina Jaworska dietetyk kampanii „Jogurt pasuje od rana”. Najbogatszymi źródłami wapnia w naszej diecie są nabiał, ryby jedzone z ościami, orzechy, mak, sezam, siemię lniane i warzywa zielone. Najlepiej jednak wchłaniamy wapń dostarczany przez mleko i produkty mleczne, czyli jogurty, kefiry i sery.
Związek Polskich Przetwórców Mleka (ZPPM) jest związkiem pracodawców i został powołany 28 maja 1999 roku (pod nazwą Związek Prywatnych Przetwórców Mleka) w odpowiedzi na potrzebę zacieśnienia kontaktów i współpracy pomiędzy podmiotami przemysłu mleczarskiego oraz utworzenia forum wymiany doświadczeń branży mleczarskiej.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów