logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > ZOOstaw, nie dokarmiaj. Ruszyła kampania dla warszawskiego ogrodu zoologicznego
21.08.2019
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Edukacja, Ekologia i środowisko

ZOOstaw, nie dokarmiaj. Ruszyła kampania dla warszawskiego ogrodu zoologicznego



Warszawskie ZOO wciąż mierzy się z problemem dokarmiania swoich podopiecznych przez gości odwiedzających ogród. Takie zachowanie powoduje problemy zdrowotne zwierząt, a nawet może doprowadzić do ich śmierci. Kampania „ZOOstaw, nie dokarmiaj” ma pomóc uporać się z tym poważnym kłopotem.

Akcja ma uświadamiać, że dokarmianie zwierząt przez zwiedzających, nawet z pozoru zdrowym jedzeniem, może mieć dla mieszkańców ZOO tragiczne skutki. Ważne jest również uświadamianie, że zwierzaki mogą być karmione wyłącznie przez swoich opiekunów. Kampanię ZOOstaw, nie dokarmiaj dla Warszawskiego ZOO przygotowała Allegro Brand Experience Agency. Działania realizowane na formatach ATL-owych i digitalowych mają charkter długofalowy.

Na nośniki trafiły m.in. papuga – ara zielonoskrzydła, małpa – kapucynka żółtobrzucha, słoń afrykański i żubr europejski. Każde ze zwierząt jest podpisane imieniem, które faktycznie nosi jego gatunkowy odpowiednik, żyjący w Warszawskim ZOO. Kreacje zawierają krótką wypowiedź zwierzaka w pierwszej osobie, opisującą jego autentyczną historię związaną z dokarmianiem oraz konsekwencje z tym związane. Dzięki temu osiągnięto osobisty charakter komunikatów, który przemawia do wyobraźni i sprzyja kształtowaniu postaw.

Agencja odpowiadała za KV (key visual) kampanii, a także roll out: kreacje citylightów, formatów digitalowych, animacji na monitory wewnątrz pojazdów komunikacji miejskiej oraz materiały informacyjne do komunikacji w Warszawskim ZOO. Animowane kreacje można obejrzeć TUTAJ.

Z kolei w klipach, stanowiących część kampanii, wystąpili Krzysztof Stelmaszyk i Krystyna Czubówna:

Allegro przygotowało również projekty gadżetów związanych z akcją, które zostaną wykorzystane w konkursach. Kampania ZOOstaw, nie dokarmiaj ruszyła w czerwcu 2019 i potrwa do końca roku.

zwierzęta Warszawskie ZOO Allegro Brand Experience Agency dokarmianie ZOOstaw nie dokarmiaj


Nazwa kampanii:
ZOOstaw, nie dokarmiaj
Nadawca:
Warszawskie ZOO
Media:
citylighty, klipy, animacje na monitory w pojazdach komunikacji miejskiej, materiały informacyjne, gadżety
Wykonawca:
Allegro Brand Experience Agency
Adresaci:
goście ogrodu zoologicznego
Hasło kampani:
ZOOstaw, nie dokarmiaj





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek