logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Żółty Tydzień po raz 19.
04.03.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Żółty Tydzień po raz 19.



Rozpoczynająca się 9 marca XIX edycja ogólnopolskiej akcji Żółty Tydzień to okazja do zaszczepienia się przeciwko dwóm typom żółtaczki – wirusowemu zapaleniu wątroby typu A i typu B. Celem akcji organizowanej przez firmę Glaxo jest popularyzacja szczepień ochronnych i uświadomienie zagrożeń zdrowotnych, związanych z tą chorobą. Od 9 do 20 marca działać będą punkty szczepień, których adresy znajdują się na stronach www.zoltytydzien.pl i www.szczepienia.pl oraz pod numerem infolinii 0 801 109 509.

Wirusowe zapalenia wątroby, czyli tzw. żółtaczka pokarmowa (typ A) i wszczepienna (typ B), wciąż stanowią poważny problem zdrowotny i należą do najpoważniejszych chorób zakaźnych. Wirus zagraża każdemu, kto nie jest zaszczepiony.

Punkty szczepień oferują szczepionkę skojarzoną, uodparniającą przeciwko obu typom wirusa (podaje się 3 dawki szczepionki – drugą dawkę po miesiącu od szczepienia, a trzecią po 6 miesiącach od pierwszego szczepienia) oraz szczepionki pojedyncze: przeciwko WZW typu A (w 2 dawkach, drugą podaje się między 6 a 12 miesiącem od pierwszego szczepienia) i WZW typu B w standardowym schemacie szczepienia: 0, 1, 6 miesięcy.

Dokładne ceny szczepienia są ustalane indywidualnie przez punkty szczepień. Sugerowana cena podczas Żółtego Tygodnia jest o około 20-30% niższa niż w ciągu roku. Warto skontaktować się wcześniej z wybranym punktem, ustalić koszty i umówić się na szczepienie.

Żółtemu Tygodniowi towarzyszy akcja informacyjna – w przychodniach i punktach szczepień pacjenci znajdą ulotki i plakaty informujące o zagrożeniach wynikających z zakażeń oraz możliwościach zapobiegania wirusowym zapaleniom wątroby typu A i typu B.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek