logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  26.06.2014

Złoto dla geeków, skner i zuchwałych. Kampanie nagrodzone w Cannes

W każdym samobójcy jest ktoś, kto chce żyć – bolesny, ale i pozostawiający promyk nadziei insight przetłumaczony na ramy gazetowej rozkładówki surowym, ale poruszającym wyobraźnię zabiegiem formalnym. Lewa strona to list pożegnalny, ojca do syna, który przeprasza, ale nie ma siły już żyć. Na stronie obok znajdują się te same słowa, ale w zupełnie innym szyku. List został pocięty a jego sens odwrócony: „Miałbym na zawsze Cię opuścić i iść do nieba? … no proszę Cię …”. Print, który zasłużył na Złotego Lwa, zachęca osoby, które borykają się ze skłonnościami samobójczymi, do skorzystania z pomocy psychologicznej telefonu zaufania. Zwycięska kreacja powstała w agencji Leo Burnett Tailor Made São Paulo na zlecenie brazylijskiej organizacji CVV.








CZYTAJ TEŻ:


  • 14.07.2025

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze


  • 12.07.2025

    Kwiaty


  • 10.07.2025

    Nie ma powodu do świętowania


  • 08.07.2025

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie


  • 29.06.2025

    Prokop oddał głos… psu


  • 23.06.2025

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek