W tegorocznej edycji Ogólnopolskiego Festiwalu Reklamy Złote Orły w kategorii Reklama społeczna nagrodzono następujące agencje:
Złote Orły:
Scholz&Friends Warszawa „Prezerwatywa” dla VIVA akcja dla zwierząt
Grey Worldwide Warszawa „Gitara” dla Zespołu Szkól nr 97 w Warszawie // Plakat można obejrzeć tu
Wyróżnienia:
Agencja Reklamowa Opus-B „Piaskownica” dla Departamentu ds. Kobiet, Rodziny i Przeciwdziałania Dyskryminacji // Spot reklamowy można obejrzeć tu
Scholz&Friends Warszawa „Pigułki” dla Viva akcja dla zwierząt
Scholz&Friends Warszawa „Koty” dla VIVA akcja dla zwierząt
Scholz&Friends Warszawa „Studnia” dla Polskiej Akcji Humanitarnej Kreacje można obejrzeć tu
Young&Rubicam Brands „Kiedy pies je nie szczeka” dla fundacji Emir
G7 „Elementarz” dla polskiej Akcji Humanitarnej
G7 „Ręka” dla Polskiej Akcji Humanitarnej
Lowe GGK „Ośrodek flagowy” dla TVP Kultura
Ogólnopolski Festiwal Reklamy Złote Orły jest najstarszą w Polsce imprezą tego typu. Od 1998 roku, Złote Orły wyróżniają i promują najlepsze polskie reklamy oraz ich twórców.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
29.04.2022
Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego
-
28.04.2022
Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji