1 / 8
17 milionów nakręconych filmów, 10 miliardów wyświetleń, 440 mln ludzi z 159 krajów, ponad 220 mln dolarów zebrane na walkę ze stwardnieniem zanikowym bocznym – słowem największa kampania fundraisingowa w historii – The ALS IceBucket Challenge. Jeżeli ktoś jednak liczył, że Grand Prix For Good zgarnie inna kampania, to jury wylało na niego kubeł zimnej wody. Grand Prix for Good: The Ice Bucket Challenge – ALS Association
CZYTAJ TEŻ:
-
26.02.2021
Brzydkie słowa to brzydkie hasła
-
25.02.2021
„Wiem, zatrudniam, zyskuję” – trwa kampania promująca zatrudnianie migrantów
-
24.02.2021
Tylko humor może nas uratować
-
24.02.2021
Druga strona polowania
-
22.02.2021
Dostęp do opieki zdrowotnej to prawo człowieka
-
22.02.2021
Srebrny Odcień Depresji, czyli o seniorach w Światowy Dzień Walki z Depresją