W kwietniu 2008 roku firma ZIPP – producent skuterów, motorów i quadów – prowadziła ogólnopolską kampanię „Kierowco, spójrz w lusterko” dotyczącą bezpieczeństwa ruchu drogowego. W kampanii przywiązywano szczególną uwagę do jednośladów poruszających się po polskich drogach. Inicjatorzy akcji przypominali, że mimo że motocykliści czy kierowcy skuterów są równoprawnymi użytkownikami drogi, to często nie są tak postrzegani przez kierowców 4-kołowych pojazdów, a lekceważenie ze strony właścicieli samochodów zagraża bezpieczeństwu drogowemu.
Do kampanii zaangażowano ekspertów: wielokrotnego Mistrza Polski w Rajdach Samochodowych – Artura Wajdę, reprezentanta Polski w jeździe na żużlu – Krzysztofa Buczkowskiego oraz aktora – Bartosza Obuchowicza. Nośnikami akcji były plakaty na autobusach miejskich i materiały edukacyjne dla kierowców.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska