W kwietniu 2008 roku firma ZIPP – producent skuterów, motorów i quadów – prowadziła ogólnopolską kampanię „Kierowco, spójrz w lusterko” dotyczącą bezpieczeństwa ruchu drogowego. W kampanii przywiązywano szczególną uwagę do jednośladów poruszających się po polskich drogach. Inicjatorzy akcji przypominali, że mimo że motocykliści czy kierowcy skuterów są równoprawnymi użytkownikami drogi, to często nie są tak postrzegani przez kierowców 4-kołowych pojazdów, a lekceważenie ze strony właścicieli samochodów zagraża bezpieczeństwu drogowemu.
Do kampanii zaangażowano ekspertów: wielokrotnego Mistrza Polski w Rajdach Samochodowych – Artura Wajdę, reprezentanta Polski w jeździe na żużlu – Krzysztofa Buczkowskiego oraz aktora – Bartosza Obuchowicza. Nośnikami akcji były plakaty na autobusach miejskich i materiały edukacyjne dla kierowców.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi