Lukas Bank od 6 do 12 września organizuje Zielony Tydzień, który ma promować ekologiczny styl życia wśród klientów i pracowników oraz integrować ich wokół wspólnych wartości. – Ekologiczny styl życia rozumiemy jako etyczne życie z szacunkiem dla otoczenia: społeczeństwa i środowiska naturalnego. Podczas akcji popularyzujemy segregację odpadów, oszczędzanie energii elektrycznej, wybieranie publicznych środków transportu bądź rowerów i kupowanie produktów opatrzonych godłem fair trade. Najważniejsze jest jednak dla nas utrwalanie etycznych wzorców zachowań – przekonuje Izabela Mościcka, dyrektor Departamentu Public Relations Lukas Banku.
Klienci dowiedzą się o inicjatywie z plakatów zamieszczonych w placówkach bankowych. Natomiast pracownicy Lukas Banku będą mogli m.in. powalczyć w wewnętrznym konkursie o ekopendrive’y i książki.
Wcześniej firma zachęcała m.in. do dojeżdżania do pracy na rowerze w inicjatywie „Zagoń rower do roboty. Tydzień odpoczynku dla samochodów” i promowała e-wyciągi wspierając ochronę jeży w kampanii „Kto oszczędza na papierze, ten ratuje nasze jeże”. Akcje proekologiczne prowadzone są pod hasłem „LUKAS Bank w trosce o zielony świat”.
W działania związane ze zrównoważonym rozwojem angażuje się także akcjonariusz Lukas Banku, francuska Grupa Crédit Agricole. W listopadzie ubiegłego roku prowadziła międzynarodową kampanię „Back to common sense. It’s time for green banking” („Powrót do równowagi. Nadszedł czas na zieloną bankowość”) z udziałem Sean’a Connery’ego. Odnosiła się ona do powrotu równowagi po kryzysie finansowym, a także do potrzeby działań równoważących sferę gospodarki, społeczeństwa i środowiska.
W tym roku Zielony Tydzień odbywa się po raz pierwszy – firma planuje organizować go co roku.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany