logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  27.07.2009

Zielone biura w sieci Carrefour



„Zielone biuro” to proekologiczny projekt Carrefour Polska skierowany do pracowników firmy. Jego celem jest zachęcenie do oszczędzania energii i w pracy, i w domu. W pomieszczeniach biurowych firmy pojawiły się plakaty informujące o sposobach oszczędzania energii. Do specjalnie oznaczonych skrzynek można wrzucić zużyte baterie oraz plastikowe nakrętki od butelek. Na monitorach komputerów ustawiono wygaszacze ekranu z informacjami o sposobach oszczędzania energii w biurze.

Poprzez proste informacje oraz przykłady oszczędzania energii Carrefour Polska chce zmieniać świadomość swoich pracowników oraz promować postawy proekologiczne. Docelowo w dłuższej perspektywie projekt ma przyczynić się do zmniejszenia zużycia energii elektrycznej w siedzibie firmy.

Poza projektem „Zielone biuro” w marcu br. firma brała udział w akcji „Godzina dla Ziemi” organizowanej przez WWF. Podczas akcji w prawie wszystkich sklepach na terenie Polskie wygaszono 50% oświetlenia. W lutym br. roku Grupa Carrefour jako jedyna firma handlowa w Europie przyłączyła się do Tygodnia Zrównoważonej Energii, organizowanego przez Komisję Europejską. Wcześniej, sieć zobowiązała się do systematycznego obniżania zużycia energii – od roku 2004 zużycie spadło o 9,2 %, natomiast do roku 2020 redukcja ma wynieść 20%.

Do końca bieżącego roku firma zamierza zastąpić tradycyjne oświetlenie energooszczędnym oraz wdrożyć system zarządzania energią, mierzący i optymalizujący zużycie prądu. W planach jest także wyposażenie sklepów w nowoczesne meble chłodnicze, co pozwoli na znaczące zmniejszenie zużycia energii elektrycznej.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek