logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  16.05.2017

„Złote lwice” z Cannes. Kobiece kampanie w awangardzie reklamy

Your browser does not support the video tag.
2 / 8
  

Na niedobór żelaza cierpi 3,5 mld osób na całym świecie, głównie w krajach rozwijających się. Prowadzi to m.in. do anemii, poczucia osłabienia, deficytu uwagi u dzieci. Mała żelazna rybka – „Iron Lucky Fish” to niepozorne rozwiązanie tego gigantycznego problemu. Wystarczy włożyć ją do wody podczas przygotowywania posiłku, a ona dostarczy całej rodzinie aż 75% dziennego zapotrzebowania na żelazo. Dość powiedzieć, że w ciągu 9 miesięcy pilotażu w Kambodży udało się dzięki niej obniżyć ilość klinicznych przypadków anemii o 50%, a mała żelazna rybka stała się integralną częścią życia wielu rodzin. Na konto organizatorów z Lucky Iron Fish Project wpłynęło Grand Prix w kategorii Product Design. Grand Prix Product Design: University of Guelph, Lucky Iron Fish, Geometry Global Dubai








CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek