Od 10 do 14 października w Grupie Raben odbywał się „Zdrowy Tydzień”. Adresowany był do pracowników zatrudnionych w Czechach, Polsce, Niemczech, Holandii, na Węgrzech oraz na Ukrainie.
W ramach realizacji jednego z celów strategii CSR – troski o zdrowie zatrudnionych osób – firma przygotowała 5-dniowy program promujący zdrowy tryb życia. Codziennie wysyłano newslettery dotyczące sposobów rzucania palenia, właściwego sposobu odżywania, radzenia sobie ze stresem, wpływu aktywności fizycznej na kondycję zdrowotną oraz właściwej postawy na stanowisku pracy. Dodatkowo uczestnicy programu mogli wziąć udział w spotkaniach z dietetykami, trenerami fitnessu oraz lekarzami.
– Korzyści z projektu są obopólne. Pracownicy, dzięki „Zdrowemu Tygodniowi”, mogą m.in. poprawić jakość życia, nauczyć się radzić sobie ze stresem oraz przebadać się czy rzucić palenie. Pracodawca natomiast może zmniejszyć ilość absencji oraz zwiększyć satysfakcję osób zatrudnionych. Dodatkowo, wzmacniamy markę dobrego pracodawcy, który stwarza przyjazny mikroświat – mówi Bogna Błasiak-Niciejewska, Dyrektor Marketingu Grupy Raben.
Grupa Raben zajęła w tym roku 16. miejsce (awans z 24.) w 5. edycji Rankingu Odpowiedzialnych Firm, ukazującym się jako dodatek do Dziennika Gazety Prawnej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO