logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > „Zdrowo nakręcony bank” Credit Agricole
23.07.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

„Zdrowo nakręcony bank” Credit Agricole



Credit Agricole Bank Polska zachęca swoich pracowników do zbierania plastikowych nakrętek. Dochód z ich sprzedaży zasili budowę kliniki onkologicznej „Przylądek Nadziei” we Wrocławiu. Poza dochodem ze sprzedaży nakrętek, zarząd banku przekaże na rzecz kliniki dodatkową darowiznę.

Credit Agricole Bank Polska pilotażowo organizuje akcję zbierania nakrętek „Zdrowo nakręcony bank” w swojej centrali przy pl. Orląt Lwowskich 1 we Wrocławiu. W przyszłości bank rozszerzy inicjatywę na pozostałe lokalizacje. Akcja zbierania nakrętek ma nie tylko cel charytatywny. Jednocześnie integruje pracowników wokół wspólnego celu, a także kształtuje postawy ekologiczne.

Dochód ze sprzedaży nakrętek wesprze budowę nowej siedziby Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Akademii Medycznej „Przylądek Nadziei” we Wrocławiu. Klinika ta co roku leczy ponad 2 tysiące małych pacjentów z całej Polski. Dzięki sprzedaży nakrętek, Fundacja „Przylądek Nadziei”, która zajmuje się pozyskiwaniem środków na budowę Kliniki, zebrała już ponad 100.000 zł

Do udziału w akcji bank zachęca na różne sposoby. Pracownicy, którzy zbiorą najwięcej nakrętek, mogą liczyć na słodkie niespodzianki. Ponadto, jeżeli do 1 października 2012 r. pracownicy zbiorą przynajmniej 300 kg nakrętek, zarząd banku przekaże na konto Kliniki dodatkową darowiznę.

W każdej kuchni centrali banku organizatorzy postawili oznaczone pojemniki na nakrętki po napojach, kawie rozpuszczalnej i środkach czystości. Nakrętki są następnie ważone i wywożone do magazynu zlokalizowanego we Wrocławiu. O tym, żeby nie wyrzucać plastikowych nakrętek do śmieci, przypominają pracownikom naklejki na koszach na śmieci oraz korkowe podkładki pod kubki.

W akcję zbierania nakrętek włączyły się pozostałe spółki Grupy Crédit Agricole w Polsce – EFL i CALIE.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek