logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  26.09.2011

„Zdrowo jem, więcej wiem” w akcji Fundacji Banku Ochrony Środowiska



Rozpoczęła się druga edycja programu edukacyjnego „Aktywnie po zdrowie” Fundacji Banku Ochrony Środowiska. Poprzez uświadamianie nauczycielom, rodzicom oraz dzieciom, jak ważne jest zdrowe odżywianie oraz aktywność sportowa, Fundacja chce przeciwdziałać otyłości wśród najmłodszych.

W ciągu ostatnich kilkunastu lat drastycznie zmienił się styl życia dzieci – spoży­wają one zbyt dużo wysokoenergetycznych pokarmów. Nadmierną masę ciała obserwuje się u 20 % chłopców i 15 % dziewcząt. Dlatego głównym celem programu „Aktywnie po zdrowie” jest wypracowanie wśród młodzieży zdrowych nawyków żywieniowych.

Program w szkołach jest prowadzony dzięki internetowej platformie komunikacyjnej, w ramach której organizatorzy chcą być w kontakcie z uczestnikami. Organizacja stworzyła serwis internetowy www.aktywniepozdrowie.pl, gdzie zamieszczono ponad 200 eksperckich artykułów oraz dietetycznie przepisy na zbilansowane posiłki dla dzieci i dorosłych, przeprowadzono także kampanię społeczną: „To śmieci tuczą dzieci”, która miała na celu zainicjowanie ogólnopolskej debaty na temat zdrowego odżywiania.

Druga odsłona „Aktywnie po zdrowie” rozpoczyna  się pod hasłem „Zdrowo jem, więcej wiem”. Jest adresowana przede wszystkim do dzieci z klas 1-3, ale również pedagogów, opiekunów i rodziców.

W tegorocznej odsłonie programu, promowanie zdrowego stylu życia będzie opierać się na warsztatach i konkursach. Uczniowie będą mogli wykazać się wiedzą i kreatywnością, realizując takie zadania konkursowe, jak na przykład zorganizowanie przedstawienia „Na straganie”, stworzenie reklamy zdrowych słodyczy, przygotowanie menu dla „Ziołowej Restauracji” czy założenie i prowadzenie uprawy ziół w klasowym ogródku. Na zwycięzców czeka sprzęt elektronicz­ny oraz inne nagrody rzeczowe o łącznej wartości 50 000 złotych.



Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek