logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zdrowe jedzenie z Fundacją BOŚ
12.09.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zdrowe jedzenie z Fundacją BOŚ



Fundacja Banku Ochrony Środowiska rozpoczyna siódmą edycję projektu „Zdrowo jem, więcej wiem”. W tym roku Honorowy patronat nad akcją objęła Pierwsza Dama RP, Agata Kornhauser-Duda.

Konkurs ma formę międzyszkolnej rywalizacji i obejmuje dzieci z zerówek oraz klas I-III. Składa się z trzech etapów odpowiadających porom roku: jesiennego, zimowego i wiosennego. W każdym etapie zespół konkursowy ma do realizowania 1 lub 2 bloki zadań, w których skład wchodzą prozdrowotne lekcje, konkursy, promocja danego tematu w szkole oraz spotkania z rodzicami. Pula nagród w VII edycji to 30 tys. zł.

Aby wziąć udział w konkursie należy uzupełnić formularz zgłoszeniowy na stronie: www.zdrowojem.fundacjabos.pl. Do 3 października 2016 roku trwa rejestracja do etapu jesiennego. Formularze do etapu zimowego trzeba składać najpóźniej do 16 stycznia 2017 r. natomiast wiosennego – do 20 marca 2017. W konkursie biorą udział zespoły złożone z nauczyciela i uczniów zerówek, a także klas I-III szkół podstawowych. Każdy zespół może się składać maksymalnie z 40 uczniów. Plan zadań, punktacja oraz materiały niezbędne do realizacji zadań znajdują się na stronie konkursu. Zespoły konkursowe, które wezmą udział we wszystkich etapach dodatkowo zostaną uwzględnione w klasyfikacji Grand Prix, która również jest nagradzana.

Nadmierną masę ciała obserwuje się u 18 proc. chłopców i 14 proc. dziewcząt, a w ciągu ostatnich 20 lat liczba dzieci dotkniętych otyłością lub nadwagą wzrosła trzykrotnie. To właśnie dlatego chcemy uczyć najmłodszych zasad zdrowego odżywiania. Szkoły są idealnym miejscem dla prozdrowotnej edukacji, a nasz konkurs angażuje w nią zarówno nauczycieli, jak i rodziców – podkreśla Mariusz Gierej, Prezes Fundacji BOŚ.

Do tej pory w poprzednich edycjach programu wzięło udział ponad 7 tys. szkolnych zespołów konkursowych w których zebrało się 100 tys. uczniów. Rozdano nagrody warte ponad 200 tys. złotych.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek