logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Zbrodnia nie poczeka do świtu
16.01.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

Zbrodnia nie poczeka do świtu



Disque Denúncia Hotline Rio de Janeiro to najważniejsza w Brazylii infolinia, pozwalająca na zgłaszanie przestępstw – także anonimowo. W swojej obecnej formule działa już od 30 lat.

Niestety, z powodu drastycznych cięć finansowych jej specjaliści przyjmują obecnie zgłoszenia tylko do godziny 22:00. Biorąc pod uwagę fakt, że większość przestępstw typu napady czy rozboje ma miejsce nocą, użyteczność czy wręcz sensowność infolinii stanęła pod znakiem zapytania. Kampania „Crime Doesn’t Wait For Dawn” (Zbrodnia nie poczeka do świtu) ma na celu zebranie środków, pozwalających na ponowne funkcjonowanie Disque Denúncia w trybie całodobowym.

Na kampanię złożyły się trzy grafiki (poniżej) oraz krótki, półminutowy klip w inteligentny sposób generujący sympatię i współczucie wobec pracowników infolinii. Film przedstawia dzwoniący non stop telefon, którego nikt nie odbiera, zaś całość została podsumowana hasłem: „If this makes you nervous, imagine how we feel” (Jeśli ciebie to denerwuje, pomyśl jak my się czujemy):

NGO outdoor walka z przemocą film Brazylia infolinia digital przestępczość integrated


Nazwa kampanii:
Crime Doesn't Wait For Dawn
Czas:
2024.1
Nadawca:
Disque Denúncia
Media:
integrated (film, digital, outdoor)
Wykonawca:
11:21, São Paulo, Brazil





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek