logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zbiórka krwi z PKO BP
07.08.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zbiórka krwi z PKO BP



W czwartek 7 sierpnia w Krakowie odbędzie się Bankowa Akcja Honorowego Krwiodawstwa, orrganizowana przez PKO BP. Krew będzie można oddawać w siedzibie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa oraz w mobilnym punkcie poboru. To druga w tym roku taka akcja
w Krakowie. 16 czerwca wzięło w niej udział blisko 70 osób i oddało 30,6 litra tego cennego leku. 

Zbiórka prowadzona będzie w RCKiK w Krakowie przy ul. Rzeźniczej 11 w godzinach 7.15 – 17.30 oraz w krwiobusie usytuowanym na parkingu przy Alei 3 Maja (obok Stadionu Wisły Kraków) w godzinach od 09.00-14.00. Każdy, kto przyłączy się do akcji i po oddaniu krwi potwierdzi to na wypełnionym, podstemplowanym przez RCKiK certyfikacie otrzyma upominki Bankowej Akcji Honorowego Krwiodawstwa (certyfikaty będą dostępne na miejscu u wolontariuszy BAHK). Partnerem akcji jest Narodowe Centrum Krwi. Partnerem lokalnym jest Stowarzyszenie Strzeleckie „Strzelec”.

Bankowa Akcja Honorowego Krwiodawstwa została zapoczątkowana w 2009 roku z inicjatywy pracowników Banku. We wszystkich edycjach BAHK krew oddało ponad 5 tys. osób. Łącznie potrzebującym przekazano 2344 litrów krwi.

Tegoroczna edycja, która prowadzona jest pod hasłem „Moja krew, twoje życie”, rozpoczęła się 13 czerwca br. Odbyła się do tej pory w 16 miejscowościach, gdzie przyłączyło się ponad 1000 osób, które oddały blisko 454 litrów krwi. W akcji brali udział zarówno pracownicy PKO Banku Polskiego, jak i turyści oraz mieszkańcy miejscowości, w których była prowadzona.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek