logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  14.03.2018

Zatrudniamy ludzi, nie CV – IKEA



Rekrutacja, w której liczą się przede wszystkim ludzie, a nie tylko – zmyślnie przygotowane dokumenty aplikacyjne to nowy przekaz marki IKEA.  Kampania pod hasłem „Ty jesteś zmianą” odzwierciedla nie tylko stosunek szwedzkiego koncernu do swoich pracowników, ale przede wszystkim propaguje otwartość na ludzi bez względu na ich wiek, doświadczenie czy pochodzenie.

Kampania employer brandingowa IKEA – „Ty jesteś zmianą” – pokazuje nietypowe podejście do rekrutacji, w której liczą się przede wszystkim ludzie, ich osobowość i wrażliwość społeczna, a nie tylko zmyślnie opracowane dokumenty aplikacyjne.

– W dzisiejszym świecie tak dużo mówimy o potrzebach konsumentów w zakresie poczucia wpływu, personalizacji usług, świadomym decydowaniu, a stosunkowo mało uwagi w tym zakresie poświęcamy kandydatom. Wierzę, że ten projekt sam w sobie, jak i niestandardowy sposób pracy nad nim z agencjami, stał się inspiracją do szeroko pojmowanych zmian na rynku (nie tylko pracy). – mówi Małgorzata Bochenek, Innovation Manager IKEA Retail w Polsce.

Działania w zakresie komunikacji IKEA jako wyjątkowego pracodawcy rozpoczęły się już jesienią 2017 roku od stworzenia specjalnej przestrzeni rekrutacyjnej w Warszawie, którą także współtworzyła agencja K2. Twoje Studio Pracy IKEA to pierwsze tego typu miejsce na świecie stworzone z myślą o ludziach, w którym potencjalni pracownicy mogą w przyjaznej atmosferze poznać markę IKEA i jej wartości.

Towarzysząca nowemu podejściu do rekrutacji kampania IKEA składa się z przygotowanego we współpracy agencji K2 z OTO Film i SHOOTME Visual Artists spotu promocyjnego, inspirowanego prawdziwymi historiami z życia pracowników IKEA i zwieńczonego muzyczną kompozycją Smolika, do której zaśpiewała Oly.

Kreacje do prasy, digitalu i na outdoor zostały oparte o 7 portretów bohaterów spotu, wykonanych przez Jacka Kołodziejskiego z SHOOTME. Agencja K2 opracowała także content na stronę https://www.facebook.com/pracawIKEA/ oraz na specjalny dedykowany kandydatom serwis IKEA.pl/TwojaStronaPracy, który w interaktywny sposób przybliży im kulturę pracy w IKEA oraz pozwoli na stworzenie spersonalizowanej ścieżki aplikacyjnej. Za jego pośrednictwem kandydaci będą mogli starać się o pracę w IKEA po swojemu, niekoniecznie poprzez wysyłkę CV, ale na przykład poprzez podzielenie się rysunkiem, ważną historią, listem motywacyjnym, nagraniem video, życiorysem, czy inną formą wyrażającą ich osobowość. W ten sposób.

www.IKEA.pl/TwojaStronaPracy

Opublikowany przez Praca w IKEA na 14 marca 2018

Kampanię IKEA „Ty jesteś zmianą” adresujemy do ludzi, którzy tak jak my uwierzą, że nasze działania mogą zmienić podejście do rekrutacji w Polsce – mówi team kreatywny K2: Lotta, Senior Creative & Copywriter i Łukasz Szyszka, Dyrektor Kreatywny.

 

IKEA   |  K2   |  Ty jesteś zmianą   |  rekrutacja   | 







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek