logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Opinie > Zaskakujące odkrycie eksperta reklamy!
17.02.2019
Tematy: Opinie

Zaskakujące odkrycie eksperta reklamy!



Jest takie miejsce, o którym do tej pory nigdy nie słyszałem, a w którym można pomagać potrzebującym praktycznie bez wysiłku, bez wkładu własnego, podczas jednej z najbardziej prozaicznych internetowych czynności – mówi ekspert Witold Koroblewski, któremu zawodowe podejście do reklamy towarzyszy w życiu od 1996r.

Serwis fanimani.pl i stojąca za nim fundacja pozwala wspomagać podczas codziennych zakupów online wybrane organizacje. A jest ich naprawdę dużo – lokalnych, ogólnokrajowych i międzynarodowych.

Domy dziecka, domy seniora, organizacje bezdomnych, patriotyczne, mniejszości, schroniska dla zwierząt, hufce harcerskie, stowarzyszenia ekologiczne i wiele innych. Jest ich ponad 5000.

Jak to działa? W bardzo prosty sposób – wskazujesz organizację, której chcesz pomagać i podczas zakupów internetowych część marży sklepu idzie na wybrany cel. Z punktu widzenia użytkownika nie wymaga to żadnego wkładu finansowego, a całe pomaganie odbywa się niejako przy okazji. I to działa – w ciągu roku z hakiem za pośrednictwem serwisu zebrano ponad milion złotych.

Opublikowany przez FaniMani.pl Poniedziałek, 31 grudnia 2018

Partnerami FaniMani jest ponad 1000 sklepów internetowych, w tym takie giganty, jak Aliexpress, Allegro, Booking.com, wszyscy operatorzy komórkowi i wiele, wiele innych – w tej chwili serwis współpracuje z ponad tysiącem sklepów.  „- Ścisła współpraca z otoczeniem biznesowym pozwala nam oferować narzędzia, które pomagają w zbieraniu pieniędzy bez ryzyka i kosztów zarówno dla osób pomagających, jak i dla adresatów pomocy finansowej ” – dodaje prezes zespołu FaniMani, Norbert Wierbiłowicz – Chcemy aktywnie wspierać wszystkich, którzy mają cele i pomagać im je realizować.”

– Przyznam, że idea serwisu zafascynowała mnie i myślę, że jest to niezwykle pożyteczne i ważne przedsięwzięcie wynoszące ideę pomagania na zupełnie nowy poziom. Mam nadzieję, że inicjatywa będzie dalej się rozwijać! – poleca Witold Koroblewski

Dowiedz się więcej: https://fanimani.pl/aplikacje/

Dobrego dnia 🙂

Opublikowany przez FaniMani.pl Poniedziałek, 4 lutego 2019

Gdybym koniecznie musiał się do czegoś przyczepić, to zasugerowałbym opracowanie w przyszłości pewnego mechanizmu „pozycjonowania” organizacji beneficjentów pomocy. Boję się bowiem, że serwis może spotkać to, co spotkało mechanizm 1%, gdzie ogromną część pieniędzy zbierają organizacje najbardziej znane i medialne, zaś tysiące innych dostają grosze lub nic. Marzy mi się system promujący te słabsze, mniej głośne fundacje i stowarzyszenia. Rozpychających się jest bowiem dość dużo… Jednak nawet i bez tego fanimani jest serwisem, którym warto się nie tylko zainteresować, ale i do niego dołączyć!

 

Autor wypowiedzi: Witold Koroblewski – ekspert reklamy,  od 2012 roku jest dyrektorem kreatywnym agencji Ambasada BC, od 2017 roku zajmuje stanowisko eksperta ds. komunikacji w firmie Media Expert.

Więcej artykułów eksperta, znajduje się w dziale OPINIE

Szczegółowe informacje o portalu FaniMani.pl znajdują się na oficjalnej stronie TUTAJ oraz w social mediach.

Zapraszamy na webinar FaniMani, który odbędzie się:➡️ 20 lutego o 20:00 na naszym facebookowym profilu ⬅️Chcemy…

Opublikowany przez FaniMani.pl Czwartek, 14 lutego 2019

Witek Koroblewski FaniMani.pl reklama







10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 15.09.2023Opinie

    Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie

  • 04.08.2023Opinie

    Porozmawiajmy szczerze o otyłości

  • 12.05.2023Opinie

    „Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”

  • 03.02.2023Opinie

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?

  • 16.01.2023Opinie

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta

  • 02.11.2022Opinie

    Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek