Jest takie miejsce, o którym do tej pory nigdy nie słyszałem, a w którym można pomagać potrzebującym praktycznie bez wysiłku, bez wkładu własnego, podczas jednej z najbardziej prozaicznych internetowych czynności – mówi ekspert Witold Koroblewski, któremu zawodowe podejście do reklamy towarzyszy w życiu od 1996r.
Serwis fanimani.pl i stojąca za nim fundacja pozwala wspomagać podczas codziennych zakupów online wybrane organizacje. A jest ich naprawdę dużo – lokalnych, ogólnokrajowych i międzynarodowych.
Domy dziecka, domy seniora, organizacje bezdomnych, patriotyczne, mniejszości, schroniska dla zwierząt, hufce harcerskie, stowarzyszenia ekologiczne i wiele innych. Jest ich ponad 5000.
Jak to działa? W bardzo prosty sposób – wskazujesz organizację, której chcesz pomagać i podczas zakupów internetowych część marży sklepu idzie na wybrany cel. Z punktu widzenia użytkownika nie wymaga to żadnego wkładu finansowego, a całe pomaganie odbywa się niejako przy okazji. I to działa – w ciągu roku z hakiem za pośrednictwem serwisu zebrano ponad milion złotych.
Opublikowany przez FaniMani.pl Poniedziałek, 31 grudnia 2018
Partnerami FaniMani jest ponad 1000 sklepów internetowych, w tym takie giganty, jak Aliexpress, Allegro, Booking.com, wszyscy operatorzy komórkowi i wiele, wiele innych – w tej chwili serwis współpracuje z ponad tysiącem sklepów. „- Ścisła współpraca z otoczeniem biznesowym pozwala nam oferować narzędzia, które pomagają w zbieraniu pieniędzy bez ryzyka i kosztów zarówno dla osób pomagających, jak i dla adresatów pomocy finansowej ” – dodaje prezes zespołu FaniMani, Norbert Wierbiłowicz – Chcemy aktywnie wspierać wszystkich, którzy mają cele i pomagać im je realizować.”
– Przyznam, że idea serwisu zafascynowała mnie i myślę, że jest to niezwykle pożyteczne i ważne przedsięwzięcie wynoszące ideę pomagania na zupełnie nowy poziom. Mam nadzieję, że inicjatywa będzie dalej się rozwijać! – poleca Witold Koroblewski
Dowiedz się więcej: https://fanimani.pl/aplikacje/
Dobrego dnia 🙂
Opublikowany przez FaniMani.pl Poniedziałek, 4 lutego 2019
Gdybym koniecznie musiał się do czegoś przyczepić, to zasugerowałbym opracowanie w przyszłości pewnego mechanizmu „pozycjonowania” organizacji beneficjentów pomocy. Boję się bowiem, że serwis może spotkać to, co spotkało mechanizm 1%, gdzie ogromną część pieniędzy zbierają organizacje najbardziej znane i medialne, zaś tysiące innych dostają grosze lub nic. Marzy mi się system promujący te słabsze, mniej głośne fundacje i stowarzyszenia. Rozpychających się jest bowiem dość dużo… Jednak nawet i bez tego fanimani jest serwisem, którym warto się nie tylko zainteresować, ale i do niego dołączyć!
Autor wypowiedzi: Witold Koroblewski – ekspert reklamy, od 2012 roku jest dyrektorem kreatywnym agencji Ambasada BC, od 2017 roku zajmuje stanowisko eksperta ds. komunikacji w firmie Media Expert.
Więcej artykułów eksperta, znajduje się w dziale OPINIE
Szczegółowe informacje o portalu FaniMani.pl znajdują się na oficjalnej stronie TUTAJ oraz w social mediach.
Zapraszamy na webinar FaniMani, który odbędzie się:➡️ 20 lutego o 20:00 na naszym facebookowym profilu ⬅️Chcemy…
Opublikowany przez FaniMani.pl Czwartek, 14 lutego 2019
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2023
Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie
-
04.08.2023
Porozmawiajmy szczerze o otyłości
-
12.05.2023
„Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
02.11.2022
Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?