18 października rozpoczęła się druga odsłona kampanii warszawskiego Zarządu Transportu Miejskiego dotyczącej kultury w komunikacji miejskiej. Poświęcona jest hałaśliwym zachowaniom w pojazdach, takim jak głośne słuchanie muzyki, gra na instrumentach muzycznych oraz rozmowy przez telefon komórkowy.
W prawie 1200 pojazdach komunikacji miejskiej pojawiły się plakaty przedstawiające przerysowaną negatywną scenkę rodzajową w tramwaju. Na pierwszym planie znajduje się mężczyzna wyposażony w duże słuchawki, w tle zaś grupa pasażerów zatyka uszy. Na plakacie został umieszczony tekst odnoszący się do sytuacji ze scenki oraz hasło „Obywatelu, to nie dyskoteka”.
Druga odsłona kampanii potrwa do 24 października. Kolejna, poświęcona ustępowaniu miejsca potrzebującym współpasażerom, rozpocznie się 25 października. Celem kampanii jest wyrobienie i utrwalenie w osobach korzystających z transportu publicznego pozytywnych nawyków, czyli uwrażliwienie ich na potrzeby i komfort podróży współpasażerów.
Więcej o akcji w dziale Kampanie.
Portal kampaniespołeczne.pl jest partnerem kampanii.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2024
Gala Effie Awards Poland 2024
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach