────── 08.05.2014
Żarłoczna lodówka
Lodówka pożera produkty spożywcze, pralka zjada skarpety, a przez zmywarkę pani domu jest spłukana.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi kupujących na nowe etykiety energetyczne sprzętów elektrycznych. Spoty „Lodówka”, „Zmywarka” i „Pralka” w żartobliwy sposób zwracają uwagę na problem „energożerności” domowych sprzętów. Dlatego decydując się na ich zakup, warto również zwrócić uwagę na klasę energetyczną. Pozwoli to w efekcie płacić niższe rachunki za energię elektryczną.
W kwietniu ruszyła nowa kampania Ministerstwa Gospodarki zachęcająca do wyboru urządzeń wysokiej klasy energetycznej. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Will Goldbe a spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller. Spoty wyreżyserował Grzegorz Warszawski.
Nazwa kampanii:
Zmniejsz rachunek
Czas:
2014.4.29
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Gospodarki
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Will Goldbe, Propeller
Adresaci:
Osoby odpowiedzialne za zakup sprzętów elektrycznych w gospodarstwie domowym
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
08.08.2022
Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając