Żarłoczna lodówka
Lodówka pożera produkty spożywcze, pralka zjada skarpety, a przez zmywarkę pani domu jest spłukana.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi kupujących na nowe etykiety energetyczne sprzętów elektrycznych. Spoty „Lodówka”, „Zmywarka” i „Pralka” w żartobliwy sposób zwracają uwagę na problem „energożerności” domowych sprzętów. Dlatego decydując się na ich zakup, warto również zwrócić uwagę na klasę energetyczną. Pozwoli to w efekcie płacić niższe rachunki za energię elektryczną.
W kwietniu ruszyła nowa kampania Ministerstwa Gospodarki zachęcająca do wyboru urządzeń wysokiej klasy energetycznej. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Will Goldbe a spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller. Spoty wyreżyserował Grzegorz Warszawski.
Nazwa kampanii:
Zmniejsz rachunek
Czas:
2014.4.29
Nadawca:
Ministerstwo Gospodarki
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Will Goldbe, Propeller
Adresaci:
Osoby odpowiedzialne za zakup sprzętów elektrycznych w gospodarstwie domowym
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…