logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zapisy z podwórka na stadion
21.03.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zapisy z podwórka na stadion



Rozpoczęły się zapisy do 9. edycji Turnieju Piłki Nożnej „Z podwórka na stadion o Puchar Tymbarku”. To największe w Polsce rozgrywki dla dla dzieci do lat 10 – w 2007 roku w rozgrywkach wzięło udział 16 tysięcy dzieci, rok później – ponad 23 tysiące. Tegoroczną nagrodą główną jest Puchar Tymbarku oraz wyjazd na stadion Realu Madryt – Santiago Bernabeu.

Patronat honorowy nad 9. edycją Turnieju, objęli: Leo Beenhakker – Trener Reprezentacji Polski, UEFA – Program Grassroots, Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Ministerstwo Sportu i Turystyki. Organizatorem Turnieju jest Polski Związek Piłki Nożnej, a sponsorem głównym – Tymbark.

Celem przedsięwzięcia jest ułatwienie młodym zawodnikom rozwoju sportowego oraz wyłanianie największych piłkarskich indywidualności. Dla najzdolniejszych zawodników uczestnictwo w Turnieju może być pierwszym krokiem do reprezentacji Polski, a nawet najlepszych europejskich klubów. Wyszukiwaniem najlepiej rokujących zawodników, startujących w turniejowych rozgrywkach, będą się zajmować sędziowie i trenerzy. Podczas finałów wojewódzkich będą oni wybierać najbardziej utalentowanych młodych piłkarzy, którzy wejdą w skład reprezentacji danego województwa.

Dodatkowo dla potrzeb Turnieju został powołany specjalny Sztab Szkoleniowy. W jego skład weszli: Radosław Mroczkowski i Andrzej Zamilski – asystenci Leo Beenhakkera, Stefan Majewski, Michał Globisz i Dariusz Wójtowicz – trenerzy młodzieżowych reprezentacji Polski. Będą nie tylko obserwować zawodników podczas rozgrywek, ale także doradzać im oraz ich trenerom. Zadaniem członków Sztabu Szkoleniowego będzie także wyłonienie najlepszych zawodników spośród grających w Wielkim Finale.

Termin rejestracji drużyn do Turnieju upływa dnia 24 kwietnia b.r. Trenerzy lub nauczyciele w-f mogą zgłaszać 12-osobowe zespoły dziewcząt lub chłopców, wysyłając formularz zgłoszenia ze strony www.zpodworkanastadion.pl lub www.uks.info.pl

Rozgrywki w ramach 9. edycji Turnieju rozpoczynają się wkrótce po zakończeniu zapisów. Każda zgłoszona drużyna, która weźmie udział w Turnieju, otrzyma w prezencie piłkę. Młodzi piłkarze zmierzą się najpierw na etapie gminnym i powiatowym. Drużyny, które wyjdą zwycięsko z tej rywalizacji, zagrają w 16 finałach wojewódzkich. Najlepsze drużyny z poszczególnych województw wyjadą na cztery dwunastodniowe obozy szkoleniowe, podczas których pod okiem członków Sztabu Szkoleniowego będą doskonalić swoje umiejętności i rywalizować o awans do Wielkiego Finału. Ogólnopolski Finał Turnieju o Puchar Tymbarku zostanie rozegrany w dniach 4-6 września. O zwycięstwo będzie walczyć 16 najlepszych drużyn (po 8 zespołów chłopców i dziewczynek).








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

  • 30.07.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Piłka nożna jest kobietą

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek