logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zamknięcie CSR dla Górnego Śląska
19.03.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zamknięcie CSR dla Górnego Śląska



Dom Współpracy Polsko-Niemieckiej zaprasza 26 marca br. o godz. 10.00 mieszkańców województw śląskiego i opolskiego, przedstawicieli biznesu, organizacji pozarządowych oraz samorządów lokalnych do udziału w konferencji podsumowującej roczną inicjatywę „CSR dla Górnego Śląska. Międzysektorowa wiosna 2008/2009: działania na rzecz ożywienia współpracy między sektorami”.

W programie konferencji m.in.:
– relacje partnerów merytorycznych projektu (Regionalne Centrum Biznesu, Stowarzyszenie Wspierania Organizacji Pozarządowych MOST oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu) na temat skali zaangażowania firm woj. śląskiego i opolskiego we wdrażanie CSR oraz roli III sektora w inicjowaniu partnerstw międzysektorowych;
– krótki film promujący inicjatywę oraz ideę CSR;
– przedstawienie przez przedstawicieli firm oraz organizacji pozarządowych biorących udział w projekcie motywów oraz korzyści, dla których stworzyli partnerstwo, a także – w ramach dobrych praktyk – zaprezentowanie wspólnie zaplanowanych – bądź już zrealizowanych – projektów;
– prelekcja nt. Dlaczego warto być odpowiedzialnym? wygłoszona przez gościa honorowego – Annę Staniszewską-Paciorek (Fundacja Bankowa im. Kronenberga);
– debata poświęcona odpowiedzialności w społeczności lokalnej widzianej z perspektywy organizacji pozarządowych i firm z udziałem ekspertów z II i III sektora, m.in. Piotra Wojaczka (Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna KSSE), Małgorzatę Walędzińską (Kampania Piwowarska), Magdalenę Dembińską (PricewaterhouseCoopers), Beatę Adamczyk-Nowak (HR Masters); Piotra Masłowskiego (Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych CRIS), Aleksandrę Stanek (Forum Odpowiedzialnego Biznesu);
– wręczenie nagród laureatom konkursów popularyzujących ideę CSR: „Jak wyobrażam sobie odpowiedzialną firmę?” oraz „Jak skutecznie promować CSR?”.

Całość spotkania zostanie zwieńczona bankietem.

Konferencja rozpocznie się 26 marca (czwartek) o godz. 10.00 w siedzibie Domu Współpracy Polsko-Niemieckiej przy ul. Rybnickiej 27 w Gliwicach.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. Potwierdzenie uczestnictwa należy przesłać do dnia 23 marca br. Przyjmowane są także zgłoszenia telefoniczne. Formularz zgłoszeniowy i szczegółowy program konferencji znajdują się na stronach www.haus.pl oraz www.csr.haus.pl

Partnerzy finansowi: Fundacja im. Friedricha Eberta oraz Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe
Patronat medialny: Europerspektywy, ngo.pl, TVP Katowice, Radio Katowice i Radio Opole








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek