logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zalety Krzyżtofa
23.02.2010
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Zalety Krzyżtofa



Pomaga dzieciom i seniorom, nigdy nie traci głowy. Nawet jak jest jakaś katastrofa to on wie, co robić. W końcu ma 91 lat.

Polski Czerwony Krzyż rozpoczął kampanię na rzecz pozyskania 1% podatku. Ideą pomagania ma podatników zarazić Krzyżtof, narysowany przez Henryka Sawkę bohater, który udziela pierwszej pomocy, oddaje krew i pomaga potrzebującym, pokazuje jak wypełniać PIT. Fundusze pozyskiwane m. in. z 1% podatku przekazywane są na dożywianie dzieci, opiekę i pomoc osobom starszym i samotnym, edukację w zakresie pierwszej pomocy, zdrowego żywienia i zdrowego stylu życia, pomoc ofiarom katastrof w kraju i zagranicą oraz promocję honorowego krwiodawstwa.

Reklamy kampanii "Gdzie jest Krzyżtof?" znajdą się na plakatach, w radiu, na pocztówkach dostępnych np. w księgarniach Matras, a także na monitorach w komunikacji miejskiej niektórych miast.

Polski Czerwony Krzyż jest najstarszą organizacją humanitarną w Polsce.
Szczegółowe informacje znajdują się na www.pck.pl/1procent



Nazwa kampanii:
Gdzie jest Krzyżtof?
Czas:
2010.2.22 - 2010.4.30
Nadawca:
Polski Czerwony Krzyż
Media:
Internet, radio, plakaty, spoty na monitorach w komunikacji miejskiej, pocztówki
Wykonawca:
Polski Czerwony Krzyż, Henryk Sawka
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Gdzie jest Krzyżtof?





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek