logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  14.03.2012

Zaczepić, wyzwać, zaszokowć i zmienić – 8 przykładów prowokacji

Pochmurny Patrol

Your browser does not support the video tag.
1 / 8
 

Kampania fundraisingowa nowozelandzkiej straży przybrzeżnej zaczęła się jak u Hitchcocka – od trzęsienia ziemi, potem zaś napięcie nieprzerwanie rosło. Odbiorców wielu kanałów radiowych i telewizyjnych poinformowano dokładnie o tej samej godzinie o zatonięciu łodzi u wybrzeży Nowej Zelandii. Wszystkie, podane w realistyczny sposób, informacje kończyły się wezwaniem do pomocy w poszukiwaniach czwórki rozbitków wchodząc na stronę internetową liverescue.com.nz. Tam internauta zostawał wciągnięty w interaktywną grę, w której jako kapitan samolotu ratunkowego miał poszukiwać zaginionej łodzi. Tylko 1,8% biorących udział w wirtualnych poszukiwania udało się znaleźć rozbitków. Efektem kampanii było jednak nie tylko uświadomienie Nowozelandczykom, że gdyby to im przydarzyło się podobne nieszczęście na otwartym morzu mieliby tylko 2% szans na przeżycie, ale i korzyść finansowa – o około 900% zwiększyła się ilość funduszy zebranych od internautów na funkcjonowanie straży. Agencja DBB przygotowała dla nich kampanię „Live Rescue”, której innowacyjność i interaktywna forma zyskały uznanie na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Srebrny Lew w kategorii 'Direct’ i Złoty Lew w kategorii 'Direct Response Digital’ uzyskane na tym największym konkursie branży reklamowej świadczy o nieprzeciętności tej realizacji.



Więcej: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek