Zabukuj sobie szansę na wzrost
Obchodzony 8 września Międzynarodowy Dzień Alfabetyzacji (International Literacy Day) stał się pretekstem do zorganizowania uroczej kampanii społecznej promującej czytelnictwo. Na trzech printach trójka lokalnych (nigeryjskich) influencerów została zaprezentowana w taki sposób, że części ich ubrań bądź wręcz anatomii, stanowią książki – co sugeruje, jak mocno czytanie wrosło w ich tożsamość. Hasło kampanii – Book Your Chance To Stand Tall – zostało oparte na nieprzetłumaczalnej grze słów: w języku angielskim słowo „book” znaczy zarówno „książka” jak i „zarezerwować”, „zamówić”. W bardzo luźnym przekładzie brzmi ono zatem: Zabukuj sobie szansę na wzrost.
Zleceniodawcą kampanii jest organizacja pozarządowa o kapitalnej nazwie: Młode Mole Książkowe (The Young Bookworms).
O innej nigeryjskiej kampanii społecznej, zorganizowanej z okazji Międzynarodowego Dnia Alfabetyzacji (International Literacy Day), pisaliśmy TUTAJ.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności