logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Zabrali życia, teraz je ratują
17.03.2016
Tematy: Kampanie, Polska, Inne, Pomoc społeczna, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Zabrali życia, teraz je ratują

Your browser does not support the video tag.


Osoby skazane prawomocnym wyrokiem sądu za zabójstwo mogą brać udział w kursach pierwszej pomocy, przeprowadzanych w ramach programu "Życie po śmierci". Poprzez edukację kampania ma dać skazańcom szansę na rehabilitację po odbyciu wyroku i przygotować ich do odpowiedniej reakcji w sytuacjach umożliwiających uratowanie czyjegoś życia. Celem kampanii jest zachęcenie ludzi do wzięcia udziału w kursach ratownictwa.

Kursom pierwszej pomocy przeprowadzonym w aresztach Warszawa-Mokotów oraz Warszawa-Grochów towarzyszyła realizacja krótkiego filmu dokumentalnego, za którego koncept odpowiadał GREY Group Poland zainspirowane działalnością Fundacji Pedagogium, a za produkcję agencja SHOOTME. Autorzy chcieli, mimo obostrzeń i specyficznych reguł panujących na terenie placówek, ekipa filmowa i instruktorzy PCK przy współpracy z kierownictwem aresztów, sportretować bohaterów filmu w ich codziennym otoczeniu i uchwycić ich autentyczne emocje, historie i przeżycia, które zdobyli dzięki doświadczeniu kursu pierwszej pomocy. Spot wyreżyserował Marcin Filipowicz, muzykę skomponowali producenci hip-hopowi Mikołaj Bugajak i Piotr Kaliński tworzący jako Noon i Hatti Vatti. 

Dzięki akcji pomagamy osobom zagrożonym wykluczeniem społecznym, a także tworzymy perspektywę na wyrównywanie szans edukacyjnych, społecznych i zawodowych. Pokazujemy również, że osoby zresocjalizowane mogą być bardzo wartościowe dla otoczenia. Równie ważne jest, aby dać skazanym szansę, na zmianę sposobu, w jaki myślą o samych sobie. Dla kogoś, kto zabrał życie, perspektywa w której mogą je także uratować może mieć wielkie znaczenie, pozwolić na uwierzenie w możliwość realnego odkupienia swoich win – mówi Filip Konopczyński z Fundacji Pedagogium.



Nazwa kampanii:
Życie po śmierci
Czas:
2016.3.15
Nadawca:
Centrum Szkoleniowe Mazowieckiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
Media:
Internet, program edukacyjny
Wykonawca:
GREY Group Poland, ShootMe, Fundacja Pedagogium
Adresaci:
Osoby nie znające zasad pierwszej pomocy; osoby skazane prawomocnym wyrokiem sądu za zabójstwo





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek