Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 05.01.2023
Zabójcy mimo woli
Wedle tragicznej, ale niestety prawdziwej reguły, broń palna zabija w Stanach Zjednoczonych więcej dzieci niż rak (więcej na ten temat można przeczytać TUTAJ). Co gorsza, amerykańskie dzieci nie tylko padają ofiarą postrzeleń, ale czasami okazują się również ich nieintencjonalnymi sprawcami.
Unintentional, czyli właśnie Nieumyślni, to tytuł kampanii społecznej zrealizowanej dla organizacji non profit Everytown for Gun Safety. Ma na celu uzmysłowić amerykańskim rodzicom i opiekunom, że zakup broni wcale nie zapewnia rodzinie ochrony. Przeciwnie, może doprowadzić do niewyobrażalnej tragedii w samym jej wnętrzu.
Nazwa kampanii:
Unintentional
Czas:
2022.12.17
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Everytown for Gun Safety
Media:
print
Wykonawca:
advertising school: S.I. Newhouse School of Public Communications
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Pokolenie Z najmniej skłonne do sortowania śmieci i recyklingu
-
22.10.2024
Bajka terapeutyczna o powodzi
-
18.10.2024
Chandra a depresja — czym się od siebie różnią?