Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 05.01.2023
Zabójcy mimo woli
Wedle tragicznej, ale niestety prawdziwej reguły, broń palna zabija w Stanach Zjednoczonych więcej dzieci niż rak (więcej na ten temat można przeczytać TUTAJ). Co gorsza, amerykańskie dzieci nie tylko padają ofiarą postrzeleń, ale czasami okazują się również ich nieintencjonalnymi sprawcami.
Unintentional, czyli właśnie Nieumyślni, to tytuł kampanii społecznej zrealizowanej dla organizacji non profit Everytown for Gun Safety. Ma na celu uzmysłowić amerykańskim rodzicom i opiekunom, że zakup broni wcale nie zapewnia rodzinie ochrony. Przeciwnie, może doprowadzić do niewyobrażalnej tragedii w samym jej wnętrzu.
Nazwa kampanii:
Unintentional
Czas:
2022.12.17
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Everytown for Gun Safety
Media:
print
Wykonawca:
advertising school: S.I. Newhouse School of Public Communications
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką