logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  03.06.2008

Żabka wybiera życie



Żabka Polska SA – właściciel sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka – w ramach współpracy z wielkopolskim Wojewódzkim Ośrodkiem Koordynującym wspiera na terenie województwa kampanię „Wybierz życie” – program aktywnej profilaktyki raka szyjki macicy.

Żabka zainicjowała przeprowadzenie bezpłatnych badań profilaktycznych wśród kobiecej części pracowników firmy.

W ramach programu każda kobieta w wieku od 25 do 59 lat, zatrudniona w sieci sklepów Żabka Polska SA, może skorzystać z bezpłatnych badań profilaktycznych. W centrali firmy rozpowszechnione zostały plakaty zachęcające do udziału w badaniach. Do wszystkich Pań wysłano także wiadomość mailową informującą o programie.

Do każdego sklepu sieci Żabka w regionie wielkopolskim przekazanych zostanie 100 sztuk informatorów. W makroregionie wielkopolskim Żabka posiada 210 placówek, dlatego organizatorzy kampanii mają nadzieję, że informacje o bezpłatnych badaniach cytologicznych dotrą do jak największej liczby kobiet.

W Polsce rak szyjki jest drugim co do częstości występowania nowotworem u kobiet do 45 roku życia. Co roku 4000 Polek dowiaduje się, że ma raka szyjki macicy, a połowa z nich umiera, bo zgłosiła się do lekarza za późno. Rak szyjki macicy nazywany jest „cichym zabójcą” – choroba ta może się rozwijać nawet kilka lat, bez żadnych dolegliwości. Tylko regularnie wykonywane badanie cytologiczne pozwala wykryć raka szyjki macicy we wczesnym, uleczalnym stadium rozwoju.

– Zdumiewający jest fakt, że spośród wszystkich sieci handlowych, do których zawracaliśmy się z propozycją udziału w kampanii, jak dotąd, tylko Żabka podjęła współpracę – mówi kierownik wielkopolskiego Wojewódzkiego Ośrodka Koordynującego Program, prof. UM dr hab. n. med. Witold Kędzia.

Organizatorami akcji są: Ministerstwo Zdrowia, Narodowy Fundusz Zdrowia i Polskie Towarzystwo Ginekologiczne.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek