Żabka Polska SA – właściciel sieci sklepów typu convenience prowadzonych pod marką Żabka – w ramach współpracy z wielkopolskim Wojewódzkim Ośrodkiem Koordynującym wspiera na terenie województwa kampanię „Wybierz życie” – program aktywnej profilaktyki raka szyjki macicy.
Żabka zainicjowała przeprowadzenie bezpłatnych badań profilaktycznych wśród kobiecej części pracowników firmy.
W ramach programu każda kobieta w wieku od 25 do 59 lat, zatrudniona w sieci sklepów Żabka Polska SA, może skorzystać z bezpłatnych badań profilaktycznych. W centrali firmy rozpowszechnione zostały plakaty zachęcające do udziału w badaniach. Do wszystkich Pań wysłano także wiadomość mailową informującą o programie.
Do każdego sklepu sieci Żabka w regionie wielkopolskim przekazanych zostanie 100 sztuk informatorów. W makroregionie wielkopolskim Żabka posiada 210 placówek, dlatego organizatorzy kampanii mają nadzieję, że informacje o bezpłatnych badaniach cytologicznych dotrą do jak największej liczby kobiet.
W Polsce rak szyjki jest drugim co do częstości występowania nowotworem u kobiet do 45 roku życia. Co roku 4000 Polek dowiaduje się, że ma raka szyjki macicy, a połowa z nich umiera, bo zgłosiła się do lekarza za późno. Rak szyjki macicy nazywany jest „cichym zabójcą” – choroba ta może się rozwijać nawet kilka lat, bez żadnych dolegliwości. Tylko regularnie wykonywane badanie cytologiczne pozwala wykryć raka szyjki macicy we wczesnym, uleczalnym stadium rozwoju.
– Zdumiewający jest fakt, że spośród wszystkich sieci handlowych, do których zawracaliśmy się z propozycją udziału w kampanii, jak dotąd, tylko Żabka podjęła współpracę – mówi kierownik wielkopolskiego Wojewódzkiego Ośrodka Koordynującego Program, prof. UM dr hab. n. med. Witold Kędzia.
Organizatorami akcji są: Ministerstwo Zdrowia, Narodowy Fundusz Zdrowia i Polskie Towarzystwo Ginekologiczne.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi