logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Żabka dla zwierząt
23.08.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Żabka dla zwierząt



Sieć sklepów Żabka na terenie Wrocławia po raz drugi zaangażowała się w zbiórkę pieniędzy dla czworonożnych podopiecznych tamtejszego oddziału Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami. W ubiegłym roku we wrocławskich Żabkach zebrano ponad 10 tys. złotych, które przeznaczono na zabiegi weterynaryjne, karmę oraz interwencje dla najbardziej potrzebujących zwierząt.

– TOZ we Wrocławiu to organizacja non-profit. Utrzymujemy się dzięki dotacjom miasta oraz prywatnym darowiznom. Jednak są to bardzo małe kwoty. Ledwie wystarczają na leki dla zwierząt. Potrzeby finansowe w czasie wakacji wzrastają, właśnie w tym okresie w schroniskach przybywa zwierząt, wielokrotnie interweniujemy w sytuacjach dramatycznych, kiedy zwierzęta są zaniedbywane, chore lub maltretowane – powiedziała Joanna Kleszcz – inspektor wrocławskiego TOZ.

Do końca października br. we wszystkich wrocławskich Żabkach przy kasach będą znajdować się TOZ-owe puszki kwestarskie, do których klienci mogą dołożyć swoją „cegiełkę”, by pomóc potrzebującym zwierzętom. Zebrane fundusze będą przeznaczone na leczenie, zabiegi, sterylizacje i interwencje.

Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami w Polsce jest organizacją pozarządową, o ogólnopolskim zasięgu działania, istniejącą od 1864 roku. Niesie pomoc zwierzętom przez organizowanie sieci jednostek na terenie całego kraju. Inspektorzy TOZ działają na rzecz zwierząt społecznie.
M. Czerepak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek