Jak daleko posuną się agencje reklamowe tworząc kampanie typu 'don’t drink and drive’? Poddając kolejnej próbie odporność odbiorców powstał z inicjatywy indonezyjskiego kanału telewizyjnego Qtv spot reklamowy „Friends”.
Do 35 sekundy film to sentymentalna relacja z urodzinowego spotkania kilkorga dobrych znajomych. Co dzieje się później? Zamykają się drzwi samochodu zaparkowanego na podjeździe, padają dwa strzały, bryzga krew. Zabity zostaje kierowca, który wsiadł do samochodu po alkoholu i jego partnerka. Kto zabił? Przyjaciel. Zrobiłby to samo pozwalając im odjechać.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku