Jak daleko posuną się agencje reklamowe tworząc kampanie typu 'don’t drink and drive’? Poddając kolejnej próbie odporność odbiorców powstał z inicjatywy indonezyjskiego kanału telewizyjnego Qtv spot reklamowy „Friends”.
Do 35 sekundy film to sentymentalna relacja z urodzinowego spotkania kilkorga dobrych znajomych. Co dzieje się później? Zamykają się drzwi samochodu zaparkowanego na podjeździe, padają dwa strzały, bryzga krew. Zabity zostaje kierowca, który wsiadł do samochodu po alkoholu i jego partnerka. Kto zabił? Przyjaciel. Zrobiłby to samo pozwalając im odjechać.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja