Jak daleko posuną się agencje reklamowe tworząc kampanie typu 'don’t drink and drive’? Poddając kolejnej próbie odporność odbiorców powstał z inicjatywy indonezyjskiego kanału telewizyjnego Qtv spot reklamowy „Friends”.
Do 35 sekundy film to sentymentalna relacja z urodzinowego spotkania kilkorga dobrych znajomych. Co dzieje się później? Zamykają się drzwi samochodu zaparkowanego na podjeździe, padają dwa strzały, bryzga krew. Zabity zostaje kierowca, który wsiadł do samochodu po alkoholu i jego partnerka. Kto zabił? Przyjaciel. Zrobiłby to samo pozwalając im odjechać.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO