Pijany kierowca zabił mojego przyjaciela – to dramatyczne hasło kampanii skierowanej przeciwko pijanym kierowcom, jaką organizuje kieleckie wydanie „Echa Dnia". Kampania uzupełniła działania, podjęte przez dzienniki Mediów Regionalnych w ramach akcji „Bezpieczne drogi” .
Akcję zapoczątkowali bliscy i przyjaciele Szczepana Różyckiego, 28-kielczanina, który zginął w wypadku samochodowym, spowodowanym – według ustaleń policji – przez pijanego kierowcę. Zgłosili się do „Echa Dnia” z propozycją wsparcia ich działań. Zorganizowali Marsz Milczenia Przeciwko Pijanym Kierowcom, który przeszedł przez Kielce. Przygotowali koszulki i naklejki na samochody przedstawiające logo, które stało się symbolem tej kampanii.
3 października do całego nakładu „Echa Dnia” zostaną dołączone naklejki z logo akcji. Wokół tego wydarzenia organizowana jest kampania reklamowa, a dzienniki publikować będą materiały związane z bezpieczeństwem ruchu drogowego, pierwszą pomocą i wyposażeniem auta.
Kampania ma na celu uświadomienie, jak poważnym problemem jest prowadzenie samochodu w stanie nietrzeźwym oraz że każdy jest potencjalna ofiarą pijanych kierowców.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka