Pijany kierowca zabił mojego przyjaciela – to dramatyczne hasło kampanii skierowanej przeciwko pijanym kierowcom, jaką organizuje kieleckie wydanie „Echa Dnia". Kampania uzupełniła działania, podjęte przez dzienniki Mediów Regionalnych w ramach akcji „Bezpieczne drogi” .
Akcję zapoczątkowali bliscy i przyjaciele Szczepana Różyckiego, 28-kielczanina, który zginął w wypadku samochodowym, spowodowanym – według ustaleń policji – przez pijanego kierowcę. Zgłosili się do „Echa Dnia” z propozycją wsparcia ich działań. Zorganizowali Marsz Milczenia Przeciwko Pijanym Kierowcom, który przeszedł przez Kielce. Przygotowali koszulki i naklejki na samochody przedstawiające logo, które stało się symbolem tej kampanii.
3 października do całego nakładu „Echa Dnia” zostaną dołączone naklejki z logo akcji. Wokół tego wydarzenia organizowana jest kampania reklamowa, a dzienniki publikować będą materiały związane z bezpieczeństwem ruchu drogowego, pierwszą pomocą i wyposażeniem auta.
Kampania ma na celu uświadomienie, jak poważnym problemem jest prowadzenie samochodu w stanie nietrzeźwym oraz że każdy jest potencjalna ofiarą pijanych kierowców.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie