logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Walka z przemocą
   ──────  09.04.2008

Zabić jak psa

Your browser does not support the video tag.


Wyglądasz jak zbity pies. Kto chce psa uderzyć zawsze kij znajdzie. Zabić jak psa. To tylko kilka przykładów negatywnie nacechowanych polskich przysłów. Często jednak droga od słów do czynów jest krótka. „Skoro tak się o nich mówi, wyobraź sobie jak mogą być traktowane” to kampania 1% na rzecz bezdomnych i katowanych psów.

Kampania ma na celu pozyskanie 1% podatku na działalność Fundacji Emir zajmującej się zarówno psami porzuconymi przez swoich właścicieli, jak i ofiarami bestialstwa.

Ideą projektu, zrealizowanego przez agencję Young & Rubicam, jest zwrócenie uwagi na funkcjonowanie w języku polskim negatywnie nacechowanych przysłów i związków frazeologicznych, których głównym bohaterem jest pies. Język jako integralna część tożsamości przekłada się na ludzkie zachowanie. Istnieje zatem związek między bestialskim traktowaniem zwierząt a mową potoczną.

Fundacja dla Ratowania Zwierząt Bezdomnych Emir działa od 14 lat na rzecz bezdomnych zwierząt, często porzuconych i katowanych przez swoich właścicieli. Ratuje, leczy i szuka dla nich nowych domów. Zbiera informacje o placówkach dla zwierząt, w których może dochodzić do brutalnego ich traktowania. Występuje o kontrole w schroniskach. Składa zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa, jeśli dochodzi do tego w danej palcówce. Fundacja prowadzi także ogólnopolską kampanię "Stop z okrucieństwem w schroniskach” przeciwko okrucieństwu w schroniskach oraz "dzikim" hodowlom.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Skoro tak się o nich mówi, wyobraź sobie, jak mogą być traktowane
Czas:
2008.4.1 - 2008.4.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Walka z przemocą
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Emir
Media:
Prasa, billboardy, internet
Wykonawca:
Young & Rubicam
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Wyglądasz jak zbity pies; Kto chce psa uderzyć zawsze kij znajdzie; Zabić jak psa.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek