Każdego roku tysiące psów i kotów trafiają do schronisk lub na ulice. Często w wyniku świątecznych decyzji o adopcji lub zakupie. W odpowiedzi na to zjawisko Dolina Noteci, producent karmy dla psów i kotów, rozpoczęła świąteczną kampanię „Zabawki z czasem się nudzą”.
W spocie kampanijnym poznajemy historię psa podarowanego pod choinkę – początkowo wyczekiwanego i kochanego, a po kilku miesiącach ignorowanego.
Jak pokazują statystyki Głównego Lekarza Weterynarii, w 2023 roku w 230 schroniskach przebywało ponad 81 tys. psów i 35 tys. kotów, co oznacza wzrost o 1,3 proc. względem poprzednich dwóch lat. Populacja bezdomnych zwierząt w Polsce szacowana jest na blisko 950 tys.
Spot powstał we współpracy z Igą Jaworską. Towarzyszy mu piosenka w jej wykonaniu „Czemu pozwoliłeś kochać ”. Kampania unika moralizowania – zamiast tego zaprasza do spojrzenia na sytuację oczami psa i zmierzenia się z emocjami odtrąconego zwierzęcia.
oprac. Karolina Sendal
zobacz także
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce
-
28.11.2025Kampanie
Payboy w kampanii o Sextortion
-
26.11.2025Kampanie
KSIĘCIA Z BAJKI SIĘ ZACHCIAŁO?! SEXEDPL Z ANTYPRZEMOCOWĄ KAMPANIĄ
-
20.11.2025Kreacje / printy
Przeprowadzka




