logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Zaangażowana sztuka dziecięca
02.09.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Zaangażowana sztuka dziecięca



Europejska Galeria Malarstwa TouchofArt.eu – internetowa galeria malarstwa współczesnego – otworzyła dziecięcy oddział galerii Kids Gallery. Celem Kids Gallery jest propagowanie idei zaangażowanej sztuki dziecięcej – prace plastyczne dzieci są przekazywane na cele charytatywne. Dorośli, kupując reprodukcję obrazka dziecka, przekazują cegiełkę o określonej wartości wybranej przez siebie organizacji pozarządowej.

W ramach inauguracji Kids Gallery galeria przeprowadza konkurs „Poznaj polskie ptaki”, w ramach którego pozyskane prace plastyczne dzieci będą wspierały Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków, pierwszą organizację, z którą galeria nawiązała partnerską współpracę. Przewodniczącym jury konkursu z ramienia OTOP została Małgorzata Górska, tegoroczna laureatka nagrody Goldmanów.

TouchofArt.eu planuje nawiązanie współpracy z innymi organizacjami pozarządowymi. Galeria jest również otwarta na przyjmowanie prac plastycznych bezpośrednio od dzieci, szkół oraz innych firm, które będą zainteresowanie przekazaniem rysunków na cele charytatywne. Tym samym powstanie przy okazji bank dziecięcych prac plastycznych.

Reprodukcja pracy plastycznej dziecka kosztuje 48 zł. TouchofArt.eu nie czerpie z Kids Gallery żadnego zysku. Cały dochód jest przekazywany organizacji pozarządowej. Osoba lub firma, która nabędzie pracę dziecka, otrzyma reprodukcję obrazka, pakiet materiałów oraz imienne podziękowanie od wspartej organizacji pozarządowej.

W ramach Kids Gallery galeria zamierza również edukować małych artystów z zakresu malarstwa, przyrody oraz codziennych problemów dzieci na świecie.

Strona Kids Gallery: www.pl.touchofart.eu/kids/








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek