Serwis YouTube po raz drugi zorganizował konkurs reklamy YouTubeCannes Young Lions Ad Contest. Do rywalizacji mogły przystąpić wszystkie osoby w wieku 18-28lat, które nakręciły krótki film reklamowy dla jednej z międzynarodowych organizacji charytatywnych. Na wykonanie tego zadania uczestnicy mieli zaledwie 48 godzin.
W tym roku od 14 do 16 maja dwuosobowe zespoły tworzyły kreacje dla organizacji WaterAid zajmującej się problemem dostępu do czystej wody i poprawą warunków sanitarnych w krajach najbiedniejszych. Wszystkie prace konkursowe były dostępne w serwisie YouTube, gdzie przez tydzień internauci oddawali głosy na najlepsze pomysły. Konkurs, podobnie jak w ubiegłym roku, cieszył się dużym zainteresowaniem.
Spośród ponad 500 nadesłanych filmów jury (grupa ekspertów z dziedziny reklamy) wyłoniło dwa zwycięskie zespoły. W ocenie prac jury brało pod uwagę ich kreatywność oraz ilość głosów internautów. Nagrodzone zespoły pojechały do Cannes, by stworzyć nowe kreacje podczas międzynarodowego konkursu reklamy The Young Lions Competition.
P.Cieślikiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę