Serwis YouTube po raz drugi zorganizował konkurs reklamy YouTubeCannes Young Lions Ad Contest. Do rywalizacji mogły przystąpić wszystkie osoby w wieku 18-28lat, które nakręciły krótki film reklamowy dla jednej z międzynarodowych organizacji charytatywnych. Na wykonanie tego zadania uczestnicy mieli zaledwie 48 godzin.
W tym roku od 14 do 16 maja dwuosobowe zespoły tworzyły kreacje dla organizacji WaterAid zajmującej się problemem dostępu do czystej wody i poprawą warunków sanitarnych w krajach najbiedniejszych. Wszystkie prace konkursowe były dostępne w serwisie YouTube, gdzie przez tydzień internauci oddawali głosy na najlepsze pomysły. Konkurs, podobnie jak w ubiegłym roku, cieszył się dużym zainteresowaniem.
Spośród ponad 500 nadesłanych filmów jury (grupa ekspertów z dziedziny reklamy) wyłoniło dwa zwycięskie zespoły. W ocenie prac jury brało pod uwagę ich kreatywność oraz ilość głosów internautów. Nagrodzone zespoły pojechały do Cannes, by stworzyć nowe kreacje podczas międzynarodowego konkursu reklamy The Young Lions Competition.
P.Cieślikiewicz
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2023
Narodowy Dzień Sportu 2023 już 17 września
-
07.09.2023
13 EKO wiat AMS na nowej linii tramwajowej w Krakowie
-
04.09.2023
Startuje konkurs fotograficzny Wiki Lubi Zabytki
-
04.09.2023
„Książka za worek śmieci” – ruszyła XXI edycja akcji
-
31.08.2023
Rusza RakReaton, czyli wyzwanie, w którym liczy się pomaganie
-
28.08.2023
Pełnometrażowy komiks „42 dni” o przemysłowym chowie kurczaków