"Cała moja rodzina skorzystała z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. A Twoja?" – pyta mały chłopiec w kampanii promującej fundusze europejskie. Spot reklamowy Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych emitowany jest od 2 do 15 listopada na antenie TVP Warszawa. Ośmiolatek opowiada o korzyściach, jakie zyskała jego rodzina uczestnicząc w programie dofinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Bohater spotu przedstawia szanse, jakie otrzymują beneficjenci korzystający z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Pomimo różnic w wieku, zainteresowaniach, kwalifikacjach i predyspozycjach zawodowych, każdy ma możliwość zrealizowania swojego marzenia, np. zdobycia ciekawej pracy czy założenia własnej firmy. Kampania ma na celu zaktywizowanie potencjalnych beneficjentów – mieszkańców województwa mazowieckiego do korzystania z funduszy europejskich oraz budowanie pozytywnego wizerunku Unii Europejskiej.
Uzupełnieniem reklamy telewizyjnej są bannery internetowe, emitowane na stronach głównych serwisów portali biznesowych i serwisach społecznościowych. Kampania realizowana jest przez konsorcjum w skład którego wchodzą: ECORYS Polska (lider konsorcjum), Mastermind oraz Media Team Interactive.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie