logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Z funduszy UE korzystają też rodziny
05.11.2010
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie gospodarcze

Z funduszy UE korzystają też rodziny

Your browser does not support the video tag.


"Cała moja rodzina skorzystała z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. A Twoja?" – pyta mały chłopiec w kampanii promującej fundusze europejskie. Spot reklamowy Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych emitowany jest od 2 do 15 listopada na antenie TVP Warszawa. Ośmiolatek opowiada o korzyściach, jakie zyskała jego rodzina uczestnicząc w programie dofinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Bohater spotu przedstawia szanse, jakie otrzymują beneficjenci korzystający z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Pomimo różnic w wieku, zainteresowaniach, kwalifikacjach i predyspozycjach zawodowych, każdy ma możliwość zrealizowania swojego marzenia, np. zdobycia ciekawej pracy czy założenia własnej firmy. Kampania ma na celu zaktywizowanie potencjalnych beneficjentów – mieszkańców województwa mazowieckiego do korzystania z funduszy europejskich oraz budowanie pozytywnego wizerunku Unii Europejskiej.

Uzupełnieniem reklamy telewizyjnej są bannery internetowe, emitowane na stronach głównych serwisów portali biznesowych i serwisach społecznościowych. Kampania realizowana jest przez konsorcjum w skład którego wchodzą: ECORYS Polska (lider konsorcjum), Mastermind oraz Media Team Interactive.



Nazwa kampanii:
Człowiek - najlepsza inwestycja
Czas:
2010.11.2 - 2010.11.15
Nadawca:
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
ECORYS Polska
Adresaci:
Mieszkańcy Mazowsza
Hasło kampani:
Cała moja rodzina skorzystała z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. A Twoja?





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek