"Cała moja rodzina skorzystała z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. A Twoja?" – pyta mały chłopiec w kampanii promującej fundusze europejskie. Spot reklamowy Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych emitowany jest od 2 do 15 listopada na antenie TVP Warszawa. Ośmiolatek opowiada o korzyściach, jakie zyskała jego rodzina uczestnicząc w programie dofinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Bohater spotu przedstawia szanse, jakie otrzymują beneficjenci korzystający z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Pomimo różnic w wieku, zainteresowaniach, kwalifikacjach i predyspozycjach zawodowych, każdy ma możliwość zrealizowania swojego marzenia, np. zdobycia ciekawej pracy czy założenia własnej firmy. Kampania ma na celu zaktywizowanie potencjalnych beneficjentów – mieszkańców województwa mazowieckiego do korzystania z funduszy europejskich oraz budowanie pozytywnego wizerunku Unii Europejskiej.
Uzupełnieniem reklamy telewizyjnej są bannery internetowe, emitowane na stronach głównych serwisów portali biznesowych i serwisach społecznościowych. Kampania realizowana jest przez konsorcjum w skład którego wchodzą: ECORYS Polska (lider konsorcjum), Mastermind oraz Media Team Interactive.
zobacz także
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca