logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > YC x NGO – trwa nabór na konkurs!
03.03.2023
Tematy: Wydarzenia, Polska, Kultura i sztuka, Organizacje pozarządowe / NGO

YC x NGO – trwa nabór na konkurs!



Trwa nabór do najnowszej edycji konkursu YC x NGO. Młodzi Kreatywni kolejny raz mają szansę sprawdzić swoje możliwości, pracując dla największych brandów na rynku oraz dla organizacji społecznych.

Program Young Creatives tworzony jest przez KTR już od 25 lat. Powstaje we współpracy z twórcami reklamowymi oraz największymi festiwalami kreatywności na świecie – Cannes Lions i Eurobest Festival. Przez ten czas powstały dziesiątki projektów, które udowodniły, że Young Creatives to kuźnia talentów branży reklamowej, wymiana doświadczeń i wiedzy. Wiele z idei powstałych w wyniku konkursu zostało z sukcesami wdrożonych w życie.

Program skierowany jest do młodych pracowników branży reklamowej. Zakwalifikowani mają za zadanie przygotować pracę, stanowiącą odpowiedź na brief zadany przez organizację społeczną. W efekcie ich rywalizacji powstają projekty kampanii zintegrowanej, strategie komunikacji, strategie działań PR-owych, layouty reklam drukowanych, identyfikacje wizualne czy koncepcje spotów ATL-owych. Prace oceniane są przez doświadczonych liderów branży reklamowej oraz przedstawicieli organizacji społecznych.

CO TO OZNACZA? JAKIE SĄ KORZYŚCI? 

UCZESTNICY – zyskują możliwość współpracy na innych warunkach niż panują w relacji agencja-klient. Bezpośrednia praca z młodymi kreatywnymi daje szanse na otrzymanie świeżych, odważnych i kreatywnych pomysłów, które być może nigdy nie ujrzałyby światła dziennego.

WSPARCIE MERYTORYCZNE – organizacja decydując się na partnerstwo otrzymuje wsparcie merytoryczne na dwóch etapach:

⦁ Brief – zadanie dla uczestników tworzone jest we współpracy organizacja + strateg/żka zasiadający/a w jury konkursu, dzięki czemu organizacja może otrzymać inne spojrzenie na problem, z którym się mierzy.

⦁ Obrady – powstałe w wyniku konkursu koncepcje oceniane są przez jury, w skład którego wchodzą doświadczeni pracownicy branży marketingowej + przedstawiciele organizacji społecznych. Podczas obrad jury komentuje każdy pomysł, wskazuje rzeczy warte uwagi, kierunki, w których warto go rozwijać. Tym samym wszystkie pomysły zyskują komentarz ekspercki.

LICZBY – jeden brief to ponad 20 różnych pomysłów na kampanie, które organizacja społeczna może dowolnie realizować.

ROZPOZNAWALNOŚĆ – Konkurs Young Creatives istnieje już 25 lat, ma ugruntowaną pozycję, dzięki której cieszy się rozpoznawalnością i wysoką frekwencją. Co roku w konkursie startuje ponad tysiąc osób.

W ramach YC udało się nawiązać współpracę między innymi z fundacjami: SOS Wioski Dziecięce, Ukraiński Dom, MulitOcalenie, Panoptykon, Pszczoła Musi Być, Rak’n’Roll, Kampania Przeciw Homofobii. Deadline przyjmowania zgłoszeń upływa 8 marca 2023.

ZGŁOSIĆ MOŻNA SIĘ TUTAJ: https://ktr.org.pl/artykuly/yc-x-ngo-zostan-partnerem

NGO konkurs pr kultura KTR komunikacja Klub Twórców Reklamy Young Creatives


Nazwa wydarzenia:
Trwa nabór do najnowszej edycji konkursu YC x NGO
Czas:
2023.3.3 - 2023.3.8
Tematy:
Kultura i sztuka, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
Klub Twórców Reklamy





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek