logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > XXVII edycja wyróżnień Raportu CSR
07.12.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

XXVII edycja wyróżnień Raportu CSR



Laureatami 27. edycji Raportu zostali: Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu, wyróżniony za działania na rzecz rozwoju telemedycyny oraz Tauron Polska Energia, wyróżniony za działania na rzecz sportu i wsparcie Europejskiego Tygodnia Koszykówki Olimpiad Specjalnych. W Raporcie znajduje się też wywiad z Jarosławem Stawiarskim, sekretarzem stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki.

W tej edycji uwagę poświęcono zagadnieniom CSR związanym z promocją aktywności sportowej, zarówno na szczeblu globalnym, jak i lokalnym. W tym drugim przypadku omówiono działalność m.in. RE project development czy Grupy Arcus; przeprowadzono też rozmowy na temat zaangażowania w działania o sportowym charakterze, w tym promocji aktywności fizycznej wśród pracowników, z przedstawicielami PKN ORLEN i PKP Cargo.

W raporcie znajduje się też podsumowanie pierwszej edycji konkursu literackiego „Piórko 2015. Nagroda literacka Biedronki za książkę dla dzieci”, a także rozmowa z Maciejem Furkaczem, prezesem spółki Emerson DC, na temat sposobów komunikacji trzeciego sektora z otoczeniem, m.in. fundacji i stowarzyszeń. Głos w sprawie CSR zabiera też Maria Krasicka, redaktor naczelna agencji informacyjnej Newseria. Opublikowano także wypowiedzi Natalii Witkowskiej, redaktor naczelnej portalu RaportCSR.pl oraz Bogusława Mazura, sekretarza redakcji.

W poprzednich edycja Raportu CSR wyróżnieni zostali m.in. Jeronimo Martins Polska, Fundacja PGNiG im. Ignacego Łukaszewicza, Orange Polska, Grupa Ferrero, KGHM Polska Miedź oraz Astra CEE. Cały raport można pobrać ze strony www.raportcsr.pl.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek