14 marca w Staszowie w woj. świętokrzyskim odbyła się inauguracja kampanii Nowa Przestrzeń, której partnerem jest Xerox Polska. Celem regionalnej akcji jest promocja aktywności społecznej wśród młodzieży, m.in. poprzez konferencje, szkolenia i system grantów w programie Mania Działania, który obejmie projekty przygotowane przez uczestników. W tym roku dofinansowane zostaną m.in. działania edukacyjne dotyczące promocji zdrowego odżywiania oraz zajęcia z zakresu mody i kreowania wizerunku.
Pomysłodawcą i organizatorem kampanii Nowa Przestrzeń jest Fundacja Aktywizacji i Rozwoju Młodzieży FARMa. Jej celem jest popularyzacja aktywnych postaw obywatelskich i społecznych wśród młodzieży, m.in. poprzez spotkania z przedstawicielami władz lokalnych, na których obie strony będą wspólnie debatować. Powstał także po to, by promować system grantowy Mania Działania, dający młodym ludziom z regionu możliwość realizacji projektów społecznych, które sami przygotowali. Są wśród nich inicjatywy kulturalne, ekologiczne i edukacyjne.
Kampania Nowa Przestrzeń potrwa od marca do grudnia tego roku. Zaplanowano m.in.: Nocne Czytanie w Antykwariacie, wymianę książek oraz konkurs Nowa Przestrzeń – praktyka, którego celem jest wyłonienie najefektywniejszej metody umożliwiającej młodzieży aktywne wpływanie na swoje otoczenie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów