logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wystraszyć podglądacza
13.11.2017
Tematy: Kampanie, Kraje, Korea Południowa, Problemy społeczne, Inne, Prawa człowieka, Walka z przemocą

Wystraszyć podglądacza



Pornografia z ukrytych kamerek to ogromny problem w Korei Południowej. Na przestrzeni lat 2010-2014z 1100 do 6600 wzrosła liczba osób aresztowanych pod zarzutem związanych z tym przestępstw, np. filmowania od dołu kobiet w spódnicach w transporcie publicznym i na schodach ruchomych i umieszczania kamerek w toaletach i przebieralniach. W kraju, gdzie na jednego mieszkańca przypada statystycznie najwięcej smartfonów, wydaje się to być przygnębiającym efektem ubocznym postępu technologicznego.

Władze Korei walczą jednak z tym procederem na wszelkie możliwe sposoby. Publiczne toalety są systematycznie przeszukiwane przez dedykowane do tego zespoły wyposażone w ręczne detektory umożliwiające wykrycie niepożądanej kamerki, nawet jeśli ukryta jest w klamce czy uchwycie na papier toaletowy.

Ostatnio postanowiono poszerzyć te działania o zdecydowaną akcję wymierzoną bezpośrednio w osoby korzystające z tego typu pornografii. Policjanci wrzucili do sieci trzy pliki wideo imitujące nagrania z ukrytej kamerki – z sypialni, przebieralni i toalety. W niespodziewanym momencie filmu w miejscu „obserwowanej” dziewczyny pojawia się postać przypominająca Samarę z legendarnego horroru „The Ring”. Na ekranie wyświetla się komunikat: „Być może to właśnie ty popychasz ją do samobójstwa”. Następnie odbiorca zostaje poinformowany, że odwiedzona przez niego strona jest monitorowana przez policję.
Wyniki świadczą niestety nie tylko o efektywności kampanii – w ciągu dwóch tygodni od umieszczenia filmiku z przebieralni został on pobrany ponad 26 000 razy…
stop download kill pornografia korea


Nazwa kampanii:
Stop Downloadkill
Nadawca:
Koreańska policja
Media:
Internet





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek