logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Wystawa nakręcona wyobraźnią
22.02.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Wystawa nakręcona wyobraźnią



Od 28 lutego do 6 marca w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie odbędzie się wystawa prac konkursowych wykonanych przez dzieci ze świetlic środowiskowych w ramach programu „AXN. Nakręcamy wyobraźnię” realizowanego przez stację telewizyjną AXN.

Prace w formie obrazkowego scenariusza przedstawiają ważne wydarzenie lub jeden dzień z życia świetlicy. Wykonane są różnymi technikami: wyklejanki, rysunki, wycinanki, kolaże.

W trakcie trwania wystawy widzowie wybiorą jedną, najciekawszą pracę w głosowaniu internetowym, a jury konkursu dwie pozostałe, które przejdą do wielkiego finału. W nagrodę mali autorzy najlepszych scenariuszy będą mogli zrealizować swój pomysł z pomocą profesjonalnej ekipy filmowej.

W kolejnym etapie widzowie AXN wraz z jury wybiorą placówkę, która w nagrodę za najlepszą etiudę filmową otrzyma swoją „świetlicę marzeń”. Architekt wraz z dziećmi zaplanuje nowe wnętrze, a telewizja AXN przeobrazi placówkę zgodnie z ich wskazówkami.

Program „AXN. Nakręcamy wyobraźnię” wsparli: Grażyna Wolszczak, Anna Nowak-Ibisz, Monika Richardson, Cezary Harasimowicz, Grzegorz Markowski i Adam Sztaba, który skomponował motyw muzyczny programu.

Strona programu: www.nakrecamywyobraznie.pl








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek