Wyrzuty jedzenia
Na tle spuszczanej w sedesie kromki chleba pojawia się informacja, że „1/3 wyprodukowanej żywności marnuje się”. Otwierające się drzwi pustej lodówki przy akompaniamencie bożonarodzeniowej melodii nasuwają skojarzenie ze świąteczną kartką pozytywką. To jeden z trzech spotów kampanii, która rozpoczęła się w połowie listopada 2005 roku i zachęcała wszystkich do przekazywania nadwyżki żywności do Banków Żywności dystrybuujących je do osób najbardziej potrzebujących.
Oprócz spotu świątecznego, przygotowano również reklamę dotyczącą samej działalności Banków Żywności, a także film zachęcający do przekazania 1% podatku na rzecz organizacji. Wykorzystano też reklamy prasowe i outdoorowe przygotowane w trzech wariantach. Przedstawiają one napoczęte kromki chleba na papierze pakowym z trzema różnymi hasłami: „Nie zmarnuj okazji żeby pomóc”, „Przestań sobie wyrzucać”, „Nic do wyrzucenia”.
Reklamy informują na temat miejsca i czasu dokonywanej zbiórki żywności. Niewątpliwym atutem kampanii było precyzyjne zakomunikowanie oczekiwań i wskazówek dotyczących możliwości działania.
M. Pietrzak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?