Na konkurs na plakat projektu „Bałtyk – nasze morze”, zorganizowany przez Fundację Nasza Ziemia we współpracy z Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej, nadeszło 186 prac, z czego 151 spełniało formalne kryteria konkursu i zostało poddane ocenie merytorycznej.
Prace zostały przekazane do pierwszego etapu oceny Jury w składzie:
-
Andrzej Pągowski (artysta grafik, dyrektor kreatywny agencji reklamowej Kreacja-pro Warszawa
-
Dariusz Zatorski (wieloletni dyrektor kreatywny, reżyser)
-
Lech Kaczoń (Prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w Polsce)
-
Mariusz Knorowski (Kurator Muzeum Plakatu w Wilanowie)
-
Ireneusz Stankiewicz (Partner zarządzający w Fabryce Komunikacji Społecznej)
-
Sławomir Brzózek (Prezes Zarządu Fundacji Nasza Ziemia)
-
Małgorzata Izdebska (Członek Zarządu Fundacji Nasza Ziemia)
-
Agnieszka Wieczorek (koordynatorka konkursu)
Do drugiego etapu oceny przeszło 52 projekty, z których, podczas posiedzenia plenarnego, Jury pierwsze miejsce (5000 PLN i druk projektu w 6500 egzemplarzach) przyznało pracy Grzegorza Myćki. Dwa wyróżnienia (po 2000 PLN) otrzymali Marcin Harasimowicz i Magdalena Walczak.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.10.2024
Gala Effie Awards Poland 2024
-
24.10.2024
Zrób TO dla JAJ!
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach