logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wymiana zdań tuż przed wypadkiem
07.01.2014
Tematy: Kampanie, Nowa Zelandia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Wymiana zdań tuż przed wypadkiem

Your browser does not support the video tag.


Mężczyzna wiozący dziecko wyjeżdża z drogi podporządkowanej, zakładając, że uda mu się zdążyć przed jadącym samochodem. W pewnym momencie zdaje sobie jednak sprawę, że tamten jedzie zbyt szybko, by możliwe było uniknięcie zderzenia. Czas jednak zatrzymuje się i pozwala mu na wymianę zdań z drugim kierowcą, który zaraz uderzy w jego samochód.

Ojciec zdaje sobie sprawę z tego że popełnił błąd i przeprasza drugiego mężczyznę. Tamten nie jest w stanie jednak nic zrobić – jedzie zbyt szybko, żeby się zatrzymać w porę. Kolizja jest nieunikniona.

Kampania skierowana jest przede wszystkim do tych użytkowników dróg, którzy nieznacznie przekraczają dozwoloną prędkość, nie traktując tego jako zbyt szybkiej jazdy. Przypomina im, że niezależnie od tego, jak pewnie czują się za kierownicą, na drodze są też inni, którym zdarza się popełniać błędy – a im szybsza jazda, tym mniej czasu na reakcję.



Nazwa kampanii:
Mistakes
Czas:
2014.1.5
Nadawca:
New Zealand Transport Agency
Media:
Telewizja, internet
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Other people make mistakes. Slow down (Inni ludzie popełniają błędy. Zwolnij)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek