logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Opinie > Wycieczka do Tajlandii po nową twarz
20.03.2014
Tematy: Opinie

Wycieczka do Tajlandii po nową twarz

Your browser does not support the video tag.


Marzysz o nowej twarzy, ale nie masz pieniędzy na operację? – pytają pomysłodawcy konkursu „Thailand Extreme Makeover”, dzięki któremu cudzoziemki mają szansę wygrać darmową operację plastyczną i luksusowe wakacje w Tajlandii. Wystarczy rejestracja w systemie, pakiet zdjęć twarzy, wykonanych pod różnym kątem oraz zgoda na opublikowanie relacji z pobytu w klinice na stronie internetowej konkursu. Jury ogłosi nazwiska trzech finalistek 7 maja.

 

„Wszystko, co musisz zrobić, to kliknąć, a pozostaniesz na zawsze młoda”

Konkurs skierowany jest do kobiet z całego świata w wieku od 25 do 45 lat, które nie mają kłopotów ze zdrowiem, nie były wcześniej karane i są w stanie spędzić w Tajlandii miesiąc. Warunkiem kwalifikacji jest również pisemne wyjaśnienie kandydatki, dlaczego tak bardzo pożąda przemiany. Trzy finalistki, wytypowane przez ekspertów medycznych i chirurgów zasiadających w jury, przejdą darmową operację plastyczną. Oczywiście, jest pewien haczyk.

 

Ekstremalny lifting last minute i gotówka do ręki

Relacja z pobytu w tajlandzkiej klinice chirurgicznej, emocje i wrażenia towarzyszące operacji oraz rekonwalescencji finalistek zostaną opublikowane w formie zdjęć i filmów video na stronie internetowej konkursu. Pomysłodawca akcji – rządowa organizacja Tourism Authority of Thailand – zastrzega sobie również prawo wykorzystania imion, nazwisk i wizerunków pacjentek-turystek przed i po zabiegu w mediach tradycyjnych do celów marketingowych.

Ewentualną czujność i wrażliwość laureatek, poddanych następnie krytyce internautów, którzy w głosowaniu online wybiorą najbardziej ekstremalną metamorfozę, uśpić ma dodatkowa obietnica pokaźnej sumy, która trafi do rąk zwyciężczyni plebiscytu. Szczęśliwa cudzoziemka wróci zatem do domu z pięcioma tysiącami dolarów amerykańskich na koncie oraz pakietem wycieczkowym po Tajlandii.

 

Liderzy w produkcji niepodważalnego piękna

Za liftingiem twarzy, bądź – posługując się banalnym eufemizmem – „spełnianiem kobiecych marzeń o wiecznej młodości”, kryje się w rzeczywistości strategia promocyjna Tourism Authority of Thailand, która chce zwiększyć napływ tzw. turystów medycznych (ang. medical tourists) do kraju. Niepokój polityczny i społeczny w Tajlandii przyczynił się do 40-procentowego spadku ich liczby w porównaniu do innych gałęzi turystyki. Tajlandia wciąż jednak pozostaje liderem na rynku. Według danych International Medical Tourism Journal, po piętach depczą jej jedynie Malezja i Korea Południowa, gdzie wsparcie rządu również przekłada się na branżowy sukces. Josef Woodman z organizacji Patients Beyond Borders (Pacjenci bez Granic) w wywiadzie dla CNN oszacował, że w 2013 roku Tajlandię odwiedziło blisko 1,2 miliona medycznych turystów, co stanowi 10 proc. ich światowego przepływu.

Oparta na kanwie reality-show kampania reklamowa Thailand Extreme Makeover umożliwi nie tylko szerzenie świadomości na temat medycznego potencjału Tajlandii, ale również wypromuje markę kraju jako wymarzonego miejsca spędzania wakacji – powiedział Thawatchai Arunyik, gubernator Tourism Authority of Thailand w wywiadzie dla TatNews.org. – Tajlandia ma już wprawdzie wypracowaną reputację i silną pozycję na rynku usług medycznych, ludzie z całego świata przyjeżdżają tu, żeby poddać się przeróżnym zabiegom, ponieważ czują się mile widziani i bezpieczni, a rekonwalescencję mogą połączyć ze zwiedzaniem przepięknych wysp i plaż. Czas jednak przypomnieć, że jesteśmy medycznym centrum Azji. 

Małgorzata Szwarc








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 15.09.2023Opinie

    Konsumenci produkują 170 kg odpadów opakowaniowych rocznie

  • 04.08.2023Opinie

    Porozmawiajmy szczerze o otyłości

  • 12.05.2023Opinie

    „Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”

  • 03.02.2023Opinie

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?

  • 16.01.2023Opinie

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta

  • 02.11.2022Opinie

    Jesień na talerzu. Jak jeść zdrowo i sezonowo?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek