Po raz czwarty przyznano Chamlety – nagrody za najgorsze reklamy tego roku. Jury wybierało spośród blisko 400 zgłoszeń przesłanych przez internautów. Festiwal organizuje Zakład Projektowania Komunikacji Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
W kategorii reklama społeczno-polityczna antynagrodę otrzymała kampania „Zespół Downa. Zrozum i daj mi żyć”. Jedno z haseł kampanii brzmiało „Zespół Downa to plama na koszuli, której nie możesz sprać” co wzbudziło duże kontrowersje, także wśród zaangażowanych w działalność na rzecz osób z zespołem Downa.
W kategorii reklama telewizyjna zwyciężyła kampania promująca studia w Społecznej Akademii Nauk, w której wystąpił Mariusz Pudzianowski. Kampanię „Szkoła pokera z Joanną Krupą”, reklamująca serwis hazardowy Betsson.com, nagrodzono w kategorii Internet. W kategorii design Chamleta otrzymała reklama sieci Biedronka pod hasłem „My, Polacy, tak mamy”, a w kategorii Druk billboardy stowarzyszenia zrzeszającego handlowców i przedsiębiorców z centrum budowlanego przy ul. Rusałka pod hasłem „Nie daj się gruchać. Kupuj u swoich”.
Więcej o konkursie Chamlety można przeczytać tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024
-
04.12.2024
5 rzeczy, które warto wiedzieć o ESG. Zapraszamy na webinar 6 grudnia
-
29.11.2024
Pomagaj z Bankami Żywności — Świąteczna Zbiórka Żywności już 29-30 listopada
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!